نماد آخرین خبر

ماسکرانو: اشتباه شده، ما آرژانتینی‌ها نژادپرست نیستیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماسکرانو: اشتباه شده، ما آرژانتینی‌ها نژادپرست نیستیم!

ورزش 3/خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم المپیک آرژانتین، پس از رسوایی نژادپرستی تیم بزرگسالان این کشور، از انزو فرناندز و دیگر بازیکنان حمایت کرد.
پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته است.
در این ویدئو که از طریق لایو اینستاگرام انزو فرناندز ضبط شده است، بازیکنان تیم ملی آرژانتین آهنگی نژادپرستانه را خطاب به بازیکنان تیم ملی فرانسه می‌خوانند.
پس از این کلیپ، فدراسیون فوتبال فرانسه از آرژانتینی‌ها به فیفا شکایت کرد و باشگاه چلسی نیز تحقیقاتی را علیه انزو فرناندز آغاز کرد که در نهایت منجر به عذرخواهی عمومی این بازیکن شد. با این حال خاویر ماسکرانو معتقد است در این اتفاق زیاده‌روی شده است.

او گفت:«اگر چیزی باشد که ما آرژانتینی‌ها نداریم، نژادپرستی یا هر چیز دیگری از این دست است. من معتقدم همه چیز به حاشیه رفته است.
ما نژادپرست نیستیم. در آرژانتین، مردم از سراسر جهان در اینجا زندگی می‌کنند و ما با آنها همانطور که باید رفتار می‌کنیم. من انزو را می‌شناسم، او مرد فوق العاده‌ای است و هیچ مشکلی با این موضوع ندارد.
ما باید فرهنگ هر کشور را درک کنیم و بدانیم که گاهی اوقات آنچه را که به عنوان یک شوخی تصور می‌کنیم می تواند در جاهای دیگر به اشتباه تفسیر شود. انزو همچنین در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که عذرخواهی کرده است. گاهی اوقات مردم سعی می‌کنند چیزها را بسیار بزرگتر از آنچه هستند نشان دهند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره