نماد آخرین خبر

مدیرعامل سپاهان: می‌خواهند روند موفقیت را کند کنند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدیرعامل سپاهان: می‌خواهند روند موفقیت را کند کنند

ورزش 3/مدیرعامل سپاهان با انتشار پستی اینستاگرامی با هواداران تیم فوتبال باشگاه صحبت کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است.
سپاهان یکی از فعال ترین تیم‌های پنجره تابستانی لیگ بیست و چهارم بوده و تا کنون موفق به جذب 5 بازیکن جوان شده که محمدمهدی محبی، جواد آقایی پور، مهدی لیموچی، صالح حردانی و امین حزباوی بوده‌اند.
با این حال همچنان تلاش برای تقویت سپاهان که از نیمه مرداد ماه مسابقات مهمی را در پلی آف لیگ نخبگان آسیا پیش رو دارد، ادامه دار است و مدیران این باشگاه امیدوارند تیم خوبی را در سومین سال حضور مورایس در دسترس این سرمربی پرتغالی قرار دهند.
مهدی آذربایجانی که در اواخر فصل گذشته به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان معرفی شد، به رسمی که پس از قبول این تصدی در پیش گرفته بار دیگر یک پست اینستاگرامی منتشر کرده و با هواداران گفتگویی به شرح زیر داشته است:

«سلام عزاداری‌ها قبول. من خیلی خوشحالم که هوادارهای به این خوبی و خوش فکر داریم و قطعا یار دوازدهم تیم هم هستند؟
با اینکه برای تکمیل تیم و زمینه سازی یک فصل موفق شب و روز ندارم ولی سعی می‌کنم به پیام‌های تک تک هوادارها توجه کنم و الحق اگر تا حالا موفقیتی هم بوده همه در به دست آوردن آن شریک هستند. کادر مدیریتی فنی و اجرایی در کنار بنده شبانه روز در تلاشند تا بشود تیم را تقویت کرد و تلاش کرده‌ایم تا بهترین‌ها را نه فقط برای فصل پیش رو که برای سال‌های آتی باشگاه گرد هم جمع کنیم. چند نقطه دیگر را باید تقویت کرد و نگاهمان به خارجی‌های باکیفیت هم هست ولی قبلا هم گفتم که باید از تجربیات گذشته درس گرفت و دقیق عمل کرد.
چند نکته را به هوادارهای عزیز می‌گویم
اولا این ارتباط با باشگاه و اینجانب را حفظ کنید و من گوش شنوای شما هستم ثانیا بدانید که ما برای اعتلای نام سپاهان و تقویت آن از همه ظرفیت‌هایمان استفاده می‌کنیم و تا حالا هم خدا خیلی لطف کرده است. ثالثا من می‌دانم که هوادارهای ما سواد رسانه‌ای بالایی دارند و اسیر جوهای رسانه‌ای نمی‌شوند. من کسی را تخطئه نمی‌کنم ولی همیشه یکی از ابزارهای جنگ روانی این است که وقتی دارد موفقیت‌هایی حاصل می‌شود دل مردم و تیم را خالی می‌میکنند تا روند موفقیت‌ها کند شود.
همه ارکان باشگاه با قدرت تمام از تیم قوی حمایت می‌کنند و امیدوارم همان طور که تاکنون لطف خدا شامل حالمان بوده بعد از این هم شرمنده مردم و هوادارها نشویم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره