نماد آخرین خبر

اگر رئال نبود، امباپه هرگز پی‌اس‌جی را ترک نمی‌کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اگر رئال نبود، امباپه هرگز پی‌اس‌جی را ترک نمی‌کرد

ورزش 3/فائزه العماری، مادر کیلیان امباپه، اعلام کرد اگر رئال مادرید وجود نداشت این مهاجم فرانسوی هرگز پاری سن ژرمن را ترک نمی‌‌کرد.
فائزه العماری پس از انتقال کیلیان امباپه، پسرش، از پاری سن ژرمن به رئال مادرید از او دفاع کرد.
العماری به نشریه فرانسوی لو پاریزین گفت: "وقتی در پاریس به دنیا می‌آیید، بازی در پارک دو پرنس فوق العاده است. کیلیان امباپه هرگز دروغ نگفت. او هر از گاهی به رئیس پاری سن ژرمن می‌گفت که روزی به رئال مادرید می‌رود. البته وقتی این اتفاق افتاد، سخت بود."
او تایید کرد که امباپه فقط برای هدفی که از کودکی به دنبالش بود پاری سن ژرمن را ترک می‌کرد: "اگر رئال مادرید نبود، کیلیان هرگز پاری سن ژرمن را ترک نمی‌کرد."

العماری درباره گریه خودش در مراسم معارفه امباپه گفت: "فکر می‌کنم به همین دلیل بود که سه‌شنبه گریه کردم. کیلیان، رویایی داشت و همیشه ابزاری برای رسیدن به آن در اختیار خود قرار داد. او خوش شانس هم بود اما خیلی تلاش کرد. سه شنبه، من تنها کسی نبودم که گریه کردم. تمامی دوستان ما، همه کسانی که او را در کودکی می‌شناختند، با خود می‌گفتند: لعنتی، او این کار را کرد، او بالاخره آنجاست."
او از پاری سن ژرمن قدردانی کرد و گفت: "امروز کیلیان در مادرید است و می‌توانیم از موناکو و همچنین پاری سن ژرمن تشکر کنیم. این پاری سن ژرمن بود که در 18 سالگی به او اعتماد کرد و این مبلغ را روی او سرمایه گذاری کرد. به نظرم او ارزش این انتقال را نشان داد."
امباپه 25 ساله پس از پایان قراردادش با باشگاه پاریسی در 30 ژوئن، تابستان امسال با قراردادی 5 فصل به رئال مادرید رفت.
ستاره فرانسوی هفت فصل را با پیراهن پاری سن ژرمن سپری کرد. او در تابستان 2017 با مبلغ 180 میلیون یورو از موناکو به این باشگاه رفته بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره