نماد آخرین خبر

اسلوت برای حفظ مدافع جوانش به دردسر افتاد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسلوت برای حفظ مدافع جوانش به دردسر افتاد!

ورزش 3/آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول، برای حفظ سپ فن دن برگ به مشکل برخورده است.
با پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول، حالا همه نگاه‌ها به آرنه اسلوت، سرمربی هلندی جدید این تیم است که قرار است روی زیرساخت‌های محکمی که کلوپ و دستیارانش ساخته‌اند، بنا کند.
اسلوت 45 ساله، سرمربی سابق آلکمار و فاینورد هلند، در اولین مصاحبه خود با باشگاه گفت: "همه ما از گواردیولا و کلوپ الهام گرفته‌ایم و فکر می‌کنم در یک باشگاه بزرگ، که من در فاینورد هم تجربه آن را داشتم، احتمالا تنها سبکی که می‌توانید بازی کنید این است که توپ را بیشتر در اختیار داشته باشید، انرژی زیادی داشته باشید و حالا هم مقایسه‌هایی بین باشگاهی که ترک کردم و باشگاهی که قرار است برای آن کار کنم، وجود دارد."
با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، لیورپول هنوز بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته است و گزارش شده که باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون هلند به دنبال جذب یکی از بازیکنان این تیم است.

سپ فن دن برگ، مدافع جوان، پس از درخشش در تیم ماینتس 05 آلمان به صورت قرضی در فصل 24-2023، به جدایی از لیورپول فکر می‌کند. باشگاه پی‌اس‌وی به دنبال انتقال فن دن برگ به لیگ هلند است.
گفته می‌شود لیورپول برای این مدافع 22 ساله خواهان ۲۰ میلیون یورو است، در حالی که پی‌اس‌وی قصد دارد رقمی بین ۱۵ تا ۱۶ میلیون یورو هزینه کند. اگر پی‌اس‌وی بتواند ۱۶ میلیون یورو برای فن دن برگ هزینه کند، او گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه خواهد شد.
با این حال، پیش از این گفته شده بود که اسلوت به فن دن برگ فرصت خواهد داد تا خود را در تمرینات پیش فصل ثابت کند. همانطور که نشریه اتلتیک گزارش کرده، فن دن برگ در تست‌های آمادگی جسمانی پیش فصل لیورپول، بالاترین میانگین سرعت را به ثبت رسانده است.
ماه گذشته، فن دن برگ در مصاحبه درباره آینده خود گفت: «(لیورپول) در تمام این مدت به من اعتماد نداشت، اما نباید مانع پیشرفت من شوند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره