نماد آخرین خبر

از مذاکره با انگلیس خبر ندارم، داشتم چرت می‌زدم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
از مذاکره با انگلیس خبر ندارم، داشتم چرت می‌زدم!

ورزش 3/آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید از شایعات انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس خبر ندارد.
پس از آغاز تمرینات پیش‌فصل، تاتنهام در اولین دیدار دوستانه‌اش به مصاف هارتس رفت و موفق به پیروزی ۵-۱ شد. پس از پایان بازی، آنگه پوستکوگلو، در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران، درباره برخی مسائل صحبت کرد.
در پاسخ به شایعات مربوط به ارتباط او با تیم ملی انگلیس، پوستکوگلو گفت: «من امروز بعدازظهر داشتم چرت می‌زدم. از چیزی خبر ندارم و هیچ ایده‌ای ندارم چه خبر است. من مربی تاتنهام هستم و مصمم هستم تا موفقیت را به این باشگاه بیاورم. تمرکز من کاملاً روی اینجاست.»
در مورد برنامه تاتنهام برای نقل و انتقالات، پوستکوگلو افزود: «ما یک استراتژی داریم که بر اساس آن می‌خواهیم عمل کنیم. من از دو بازیکنی که تا کنون به تیم اضافه شده‌اند بسیار راضی هستم. هر دو نه تنها بسیار بااستعداد هستند بلکه بیشتر از آن، بسیار جاه‌طلب هستند. آنها اینجا نیستند که به آرامی وارد تیم شوند. آنها می‌خواهند بازی کنند و من فکر می‌کنم این عالی است. آنها انرژی خوبی به تیم آورده‌اند و بدون شک چند بازیکن دیگر هم اضافه خواهند شد، اما من با وضعیت کنونی راحت هستم.»

در مورد وضعیت جد اسپنس، پوستکوگلو گفت: «جد خوب عمل کرد. او چند سال سخت داشته است. او با ما تمرین می‌کند و من با همه بازیکنانی که اینجا با ما هستند به عنوان بازیکن تاتنهام رفتار می‌کنم، مگر اینکه چیزی به طور ناگهانی تغییر کند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره