نماد آخرین خبر

سیتی با 40 میلیون ستاره‌اش را به الاتحاد می‌فروشد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیتی با 40 میلیون ستاره‌اش را به الاتحاد می‌فروشد

ورزش 3/باشگاه منچسترسیتی رقم مدنظر برای فروش جان استونز به الاتحاد عربستان را اعلام کرده است.
 مدیران باشگاه منچسترسیتی قیمت درخواستی خود برای فروش جان استونز، مدافع این تیم، در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری را به باشگاه الاتحاد عربستان اعلام کرده‌اند.
الاتحاد جان استونز را به عنوان گزینه مناسبی برای جایگزینی احمد حجازی، مدافع ملی پوش مصری، در نظر گرفته و منچسترسیتی هم رقم مدنظرس را اعلام کرده است..
شبکه ورزشی الکاس قطر گزارش داد که مدیران منچسترسیتی نزدیک به 40 میلیون یورو برای فروش جان استونز به الاتحاد عربستان در نظر گرفته‌اند.

الکاس در ایکس نوشت:"منچسترسیتی برای فروش جان استونز، مدافع ملی پوش انگلیسی خود به باشگاه الاتحاد عربستان در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری، حدود 40 میلیون یورو درخواست کرده است."
باشگاه عربستانی پس از جدایی احمد حجازی برای تقویت خط دفاعی خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری، گزینه‌های دیگری هم داشت اما جدیدترین انتخاب آن‌ها از منچسترسیتی است.
جان استونز در 9 آگوست 2016 از اورتون به منچسترسیتی پیوست و 257 بازی با آبی‌های آسمانی انجام داد. او در این مدت 16 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد است.
6 قهرمانی لیگ برتر انگلیس، دو جام حذفی، دو جام اتحادیه، 4 جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و یک جام باشگاه‌های جهان، تمام عناوینی هستند که استونز در سیتی به دست آورده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره