نماد آخرین خبر

خیال استقلالی‌ها از جناح راست راحت شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خیال استقلالی‌ها از جناح راست راحت شد!

ورزش 3/محمد نوازی در تمرین استقلال رامین رضاییان را همراهی کرد.
محمد نوازی بازیکن سابق استقلال که یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ این باشگاه و فوتبال ایران است امروز در اولین جلسه تمرینی رامین رضاییان در زمان گرم کردن او را همراهی کرد و صحنه جالبی خلق کرد.
حضور محمد نوازی در کنار رامین رضاییان برای استقلالی‌ها یک صحنه خاص بود و آنها امیدوار هستند که رامین با حفظ عملکرد خوبی که در فصول گذشته داشته یک مدافع راست تاثیرگذار دیگر در این باشگاه باشد و در کنار دیگر بازیکنان ماندگار استقلال در این پست قرار بگیرد.
محمد نوازی در طول سال‌های حضور در استقلال در پست‌های مختلفی به میدان رفت اما بهترین عملکرد خود را در پست مدافع راست داشت و ضربات آزاد فوق‌العاده‌ای هم به سمت دروازه رقبا شلیک می‌کرد که رامین رضاییان در این زمینه هم تخصص خوبی دارد و می‌تواند تاثیرگذار باشد.
نوازی دومین فصل پیاپی حضورش در کادرفنی استقلال را تجربه می‌کند و بعد از سال‌های نسبتا طولانی که فوتبال را کنار گذاشته در تمرینات این تیم پا به توپ می‌شود و آنچنان دور از فوتبال نیست و سعی می‌کند در دقایقی از تمرین در کنار بازیکنان حضور داشته باشد.

رامین رضاییان فصل آینده با شماره 10 استقلال به میدان خواهد رفت و یکی از خریدهای جالب این تیم در نقل و انتقالات تابستانی بود که فوتبال‌دوستان بی‌صبرانه منتظر حضور او در پیراهن استقلال خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره