نماد آخرین خبر

دولت آرژانتین: از مسی نخواستیم عذرخواهی کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دولت آرژانتین: از مسی نخواستیم عذرخواهی کند

ورزش 3/جولیو گارو، معاون وزیر ورزش آرژانتین، با انتشار بیانیه‌ای درخواست از لیونل مسی برای عذرخواهی در مورد ویدئوی نژادپرستی بازیکنان این کشور را تکذیب کرد.
در روز چهارشنبه، دولت آرژانتین و معاون وزیر ورزش این کشور، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که از لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، درخواست نکرده‌اند که به خاطر سرودهای نژادپرستانه‌ای که توسط بازیکنان تیم ملی در اتوبوس پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا خوانده شد، عذرخواهی کند.
این بیانیه پس از آن منتشر شد که خود جولیو گارو در مصاحبه‌ای گفته بود که مسی و کلودیو چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، باید به خاطر این سرودها عذرخواهی کنند.
گارو بعداً در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) این اظهارات را تکذیب کرد و گفت: «من قاطعانه تکذیب می‌کنم که از مسی درخواست عذرخواهی کرده باشم. این یک بی‌احترامی به کسی است که همیشه با کیفیت انسانی و ورزشی خود ما را مفتخر می‌کند.»

این تغییر موضع گارو به نظر می‌رسد که به منظور دور نگه داشتن مسی از مرکز توجهات منفی بوده است. با این حال، همچنان پس از انتشار این ویدئوی نژادپرستی، اقدام جدی‌ای از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین انجام نشده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره