نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تصمیم جدید در مورد حضور زنان در ورزشگاه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تصمیم جدید در مورد حضور زنان در ورزشگاه

ورزش 3/۸لیگ بیست و سوم اولین فصل باشگاهی فوتبال ایران در سالیان اخیر با حضور زنان بود که البته با تعداد محدودی انجام گرفت.

ولی‌الله مهبودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران حالا با اشاره به اقدامات برای فصل جدید میگوید: با توجه به حضور بانوان جهت تماشای مسابقات در ورزشگاه و با توجه به الزامات و پروتکل‌های ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح و حسب گزارش پلیس پیشگیری به دلیل کمبود اتوبوس احتمال ارتکاب جرم افزایش یافته است.

او ادامه داد: بنابراین مقرر شد استانداری تهران مکاتبات و پیگیری‌های لازم را درخصوص اختصاص و افزایش تعداد اتوبوس انجام داده و گزارش آن به دادستانی تهران ارسال شود. شرکت واحد اتوبوسرانی و شهرداری تهران موظف به همکاری هستند.

وی با اشاره به با توجه به گزارش واصله تعداد بلیت اختصاص یافته به بانوان بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد است و پس از اتمام ظرفیت برخی از بانوان با استفاده از کدملی پدر یا برادر خود اقدام به خرید بلیت کرده و موقع عبور از گیت الکترونیکی شناسایی می‌شوند، افزود: این موضوع باعث ایجاد تجمع و بی‌نظمی می‌شود لذا بناشد، استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی لازم درخصوص احراز هویت دقیق خریدار و هرگونه اقدام دیگر را انجام و نتیجه را گزارش کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید