نماد آخرین خبر

پیراهن جدید دورتموند جنجال درست کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیراهن جدید دورتموند جنجال درست کرد!

ورزش 3/دورتموند پس از معرفی پیراهن جدید خود که مخصوص پوشیدن در مراسم‌های اهدای جام طراحی شده، با یک جنجال شدید مواجه شده است.پیراهن جدید دورتموند جنجال درست کرد!

«زشت‌ترین پیراهنی که تا به حال داشته‌ایم»، «زباله» یا «مزخرف محض» فقط چند مورد از بسیاری از نظرات منفی بودند که درباره پیراهن جدید دورتموند منتشر شده‌اند. به ندرت یک پیراهن دورتموند این‌قدر بحث‌برانگیز و جنجالی بوده است.

کارستن کرامر، مدیرعامل دورتموند، در حاشیه سفر بازاریابی آسیایی در بانکوک به انتقادات پاسخ داد و از پیراهن جدید دفاع کرد. 

کرامر گفت که او می‌فهمد که این پیراهن ممکن است باب میل همه نباشد، اما افزود:«پیراهن‌ها همیشه بحث‌برانگیز هستند و وقتی این پیراهن طراحی و معرفی شد، ما از این جنجال آگاه بودیم. طبیعتاً همیشه چالشی است که پیراهن‌ها مطابق با دستورالعمل‌های بروسیا دورتموند، که باید خیلی زرد باشند، طراحی شوند. این همیشه مسئله سلیقه است.»

این پیراهن دارای طرح‌هایی از دوره‌های موفق گذشته است. به عنوان مثال، الگوهایی از فصل ۹۷-۱۹۹۶، زمانی که دورتموند قهرمان لیگ قهرمانان شد، یا از فصل ۱۳-۲۰۱۲ که فصل درخشانی برای زردپوشان بود.

علی‌رغم جنجال‌ها، پیراهن‌های دورتموند فروش خوبی دارند. کرامر توضیح داد:«همیشه پیدا کردن چیزی جدید دشوار است. گاهی اوقات موفق می‌شویم و گاهی اوقات کسانی که آن را دوست ندارند، اعتراض می‌کنند.»

با وجود انتقادات شدید، آمار فروش چیز دیگری را نشان می‌دهند:«ارقام فروش امروز برخلاف واکنش‌ها هستند و این موضوع خیلی اتفاق می‌افتد که وقتی بازخورد در رسانه‌های اجتماعی منفی است، در فروش تأثیر چندانی ندارد. پیراهن‌هایی که مورد بحث و جدل هستند، همیشه بدترین فروش را ندارند.»

کرامر نمی‌خواست پیراهن جدید دورتموند را با پیراهن صورتی تیم ملی آلمان که علی‌رغم نظرات منفی فروش بالایی داشت مقایسه کند، اما با شوخی به خبرنگاران گفت:«شما معمولاً برای مقالات خوب نامه و تعریف و تمجیدی دریافت نمی‌کنید.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره