نماد آخرین خبر

استرالیا مغلوب جوانان والیبال ایران شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
استرالیا مغلوب جوانان والیبال ایران شد

ایسنا/ تیم ملی والیبال جوانان ایران در چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا موفق به شکست استرالیا شد تا آماده رویارویی با حریفان آسیایی شود.
 تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا امروز (یکشنبه ۳۱ تیر) به مصاف تیم ملی جوانان استرالیا رفت.
شاگردان غلامرضا مومنی مقدم در این دیدار که در سالن اصلی مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد، سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا با ثبت چهار برد تدارکاتی برای شروع مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۴ آماده شوند.
عمران کوک‌جیلی، آرمین قلیچ نیازی، سیدمتین حسینی، پویا آریا خواه، طاها بهبودنیا، آرین محمودی نژاد و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ملی جوانان ایران در این دیدار بودند.
ملی‌پوشان ایران با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ موفق به شکست استرالیا شدند. به درخواست سرمربی استرالیا دو تیم یک ست ۱۵ امتیازی دیگر هم بازی کردند که این ست ۱۵ بر ۱۲ به سود استرالیا شد.
بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی پیگیری خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران قبل از شروع این مسابقات در چهار دیدار تدارکاتی موفق به شکست تیم‌های ساماتور (باشگاهی اندونزی)، تیم ملی جوانان اندونزی (دو دیدار) و تیم ملی جوانان استرالیا شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا، روز سه‌شنبه دوم مرداد به مصاف چین‌ می‌رود و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب مقابل چین‌تایپه و قطر صف‌آرایی خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره