نماد آخرین خبر

عجله باشگاه آلمانی؛ بارسلونا باید بجنبد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عجله باشگاه آلمانی؛ بارسلونا باید بجنبد

ورزش 3/لایپزیش برای روشن شدن تکلیف دنی اولمو عجله دارد و این می‌تواند به سود بارسلونا تمام شود.
شنبه تمام شد و هیچ باشگاهی حاضر نشد برای خرید دنی اولمو 60 میلیون یورو بند فسخ او را فعال کند. این باعث ناامیدی لایپزیش شد. باشگاه آلمانی به اولمو گفته بود که اگر پیشنهاد 60 میلیون یورویی برسد، مانعی در راه جدایی او ایجاد نخواهند کرد و حالا نیز به وی اطمینان داده‌اند که با تمام شدن مهلت فعال کردن بند فسخ، از این رقم فراتر نمی‌روند.
اسپورت نوشته است که لایپزیش از اینکه هنوز هیچ باشگاهی با چنین پیشنهادی برای خرید اولمو وارد نشده، متعجب است. اولمو فصل قبل درخشان کار کرد و در یورو 2024 نیز ستاره اسپانیا در راه قهرمانی بود.
روزنامه "بیلد" هم نوشته است، لایپزیش می‌خواهد هرچه زودتر تکلیف اولمو روشن شود تا در صورت جدایی، بهترین جایگزین را پیدا کنند. این شاید به نفع بارسا هم باشد و مذاکره با باشگاه آلمانی را تسهیل کند. برای مثال بارسلونا می‌تواند به جای 60 میلیون یورو، یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی با بند پاداش 10 میلیون یورویی ارائه دهد.
در هر صورت، بارسا نیز باید عجله کند، زیرا اولمو پیشنهادهای دیگری دارد و ممکن است با نزدیک شدن به شروع لیگ‌های بزرگ از انتظار خسته شود. منچستریونایتد، سیتی و چلسی می‌توانند رقبای بزرگ بارسا در راه جذب اولمو باشند.

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره