نماد آخرین خبر

میرزازاد: باید از ابتدا پرقدرت شروع کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
میرزازاد: باید از ابتدا پرقدرت شروع کنیم

ورزش 3/سنگربان تیم فوتبال سپاهان گفتگویی درباره آخرین شرایط این تیم در کمپ ارزروم ترکیه داشته است.
نیما میرزازاد در حاشیه اردوی پیش از فصل تیم سپاهان در ترکیه با اشاره درباره آخرین شرایط تیم گفت: تیم ما از چند روز پیش تمرینات خود را شروع کرده و در حال حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌برد. خوشبختانه شرایط اردو خوب و مناسب است و کمپ خیلی خوبی داریم که در آن تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. 
او ادامه داد: خوشبختانه در کنار کمپ ما در ارزروم، تیم‌های بزرگ ترکیه و سایر کشورها تمرین می‌کنند و در روزهای گذشته تمرینات خود را خیلی خوب شروع کردیم و قرار است طی روزهای آینده چند بازی دوستانه نیز برگزار کنیم. تیم‌هایی مانند هاتای اسپور، آنالیو اسپور و استانبول اسپور در این کمپ حضور دارند و این موضوع اتفاق بسیار مثبتی است. 
سنگربان سپاهان ادامه می‌دهد: محل کمپ سپاهان آب و هوای بسیار مناسبی دارد؛ اکسیژن بالایی دارد و چمن خوب دارد تا تیم‌ها اردو بزنند، تمرین کنند و خود را به آمادگی مناسب برسانند و ما در این کمپ چهار بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نیما میرزازاد با اشاره به شرایط بازی‌های تدارکاتی سپاهان ادامه داد: امیدوارم از همین ابتدای بازی‌ها، بسیار پرقدرت شروع کنیم و بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند و خیلی به آینده امیدوار باشیم. گام اول را محکم بر می‌داریم تا پرقدرت به بازی با شباب الاهلی برسیم.

سنگربان سپاهان درباره دیدارهای تدارکاتی و کیفیت این بازی‌ها هم صحبت کرد: بدون شک کادر فنی در تلاش است که در این بازی‌ها به دستاورد مورد نیاز خود برسد و امیدوارم گام اول را مقابل الاهلی محکم برداریم.
میرزازاد پیرامون تمدید قراردادش با سپاهان نیز اینطور واکنش نشان داد: من با محمد کریمی شمالی هستم و چهارمین سال حضورم در سپاهان است. به نظرم اصفهان شهر دوم ما است و خوشحالیم که عضوی از خانواده سپاهان هستم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره