نماد آخرین خبر

کاپیتان اتلتیکو: با رئال رقابت می‌کنیم و جام می‌گیریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان اتلتیکو: با رئال رقابت می‌کنیم و جام می‌گیریم

ورزش 3/کوکه، کاپیتان اتلتیکومادرید، از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید ترسی ندارد و می‌گوید آن‌ها در فصل جدید برای کسب عناوین با تمامی تیم‌ها رقابت خواهند کرد.
رئال مادرید فصل گذشته به قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ دست پیدا کرد و در فصل جدید با اضافه شدن کیلیان امباپه در خط حمله قدرت بیشتری خواهد داشت.
با وجود تقویت خط حمله رئال مادرید، کوکه به عنوان کاپیتان اتلتیکومادرید ترسی از این اتفاق ندارد و معتقد است که تیمش برای کسب عناوین با رئال و سایر تیم‌ها رقابت خواهد کرد.
هافبک اتلتیکومادرید در مصاحبه‌ای با مارکا درباره فصل جدید صحبت کرد: "شما باید اشتیاق و میل به کار داشته باشید، اما مهمتر از همه این است که رویاهای بزرگ داشته باشیم. همیشه می‌گویم که باشگاه برای ما اهدافی را تعیین می‌کند، اما ما باید جاه‌طلب‌تر باشیم و بخواهیم جلوتر برویم.

طرفداران ما می‌خواهند جام‌هایی که ما کسب می‌کنیم را ببینند، ما می‌خواهیم عناوین را کسب کنیم و امیدواریم در این فصل این شانس را داشته باشیم که عناوین قهرمانی را ببریم."

کوکه همچنین درمورد رقابت با رئال مادرید گفت: "فکر می‌کنم رئال مادرید فصل دیدنی‌ای داشته اما ما باید رقابت کنیم. در نهایت ما نباید فقط با آن‌ها بازی کنیم، فقط دو تیم در لالیگا نیستند و تیم‌های بیشتری وجود دارد.
بازی اول بازی بسیار سختی مقابل ویارئال داریم و این همان بازی‌ای است که باید تماشایی باشد. واضح است که ما باید جاه‌طلب باشیم و هدف خود را بدانیم، اما اکنون فقط می‌خواهیم به آن بازی فکر کنیم."
آیا می‌توانید با تیمی که امباپه و اندریک را جذب کرده رقابت کنید؟ کاپیتان اتلتیکومادرید در پاسخ به این سوال گفت: "آن‌ها به خوبی تقویت شده‌اند و تیم بزرگی دارند. آیا می‌توان از ما بیشتر یا کمتر چیزی که هستیم درخواست کرد؟ ما بازیکنان‌ باید بیشتر به دنبال موفقیت باشیم و چرا برای عناوین نجنگیم؟ ما سطح رئال مادرید و بارسلونا و در اروپا منچسترسیتی و سایر تیم‌ها را می‌دانیم، اما باید جاه‌طلب باشیم و به دنبال چیزهای بزرگ باشیم. بزرگ فکر کنید و اگر نمی‌توانید به آن دست یابید، حداقل رقابت کنید. اگر رقابت کنیم، طرفداران ما خوشحال می‌شوند و اگر به هدف باشگاه برسیم، باشگاه خوشحال می‌شود، اما مشخص است که ما می‌خواهیم جام کسب کنیم."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره