نماد آخرین خبر

نصیرزاده: از اشتباه ذوب آهن استفاده کردیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نصیرزاده: از اشتباه ذوب آهن استفاده کردیم

ورزش 3/هوشنگ نصیر زاده در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه فولاد صحبت کرد.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد، درباره نقل و انتقالات باشگاه‌شان گفت: فولاد خوب است. متاسفانه فقط یک جای خالی داریم. گفته می‌شود که ما فقط ۹نفر در لیست بزرگسالان‌مان است اما نه، کامل نوزده نفر پر بوده و فدراسیون فوتبال هم یک نفر اضافه کرده و بیست نفر شدیم. الان لیست ما کامل پر است و با یکی دو بازیکن در حال توافق هستیم که فسخ کنند و بروند و مشکلی نداریم. ولی رفته رفته توانستیم بازیکنانی به خدمت بگیریم که بازیکنان خوب تیم‌شان بوده‌اند. یک بازیکن خیلی خوب ملوان، سلیمان‌زاده، را گرفتیم. بازیکن خوب ذوب آهن، محمدجواد محمدی، را گرفتیم.
او درباره ادعای تیم ذوب آهن درباره قرارداد محمدجواد محمدی گفت: اشکالی ندارد آن‌ها می‌توانند بگویند ولی در مقرراتی که ما داریم وقتی که می‌خواهید تمدید خودکار بکنید باید به بازیکن نامه بدهید، اینها به جای اینکه به بازیکن نامه بدهند به سازمان لیگ نامه دادند و وقتی که متوجه شدند به بازیکن نامه ندادند و اثباتش سخت است، می‌گویند که نامه را فیزیکی به او دادیم و وقتی می‌پرسیم رسیدش کجاست می‌گویند شاهد داریم. درواقع این کار را نکردند و ما هم از این اشتباه ذوب آهن استفاده کردیم و ایشان را به خدمت گرفتیم.
او درباره بازیکنانی که جذب کرده گفت: داریم به یک هافبک دفاعی خوب صحبت می‌کنیم. بازیکن خارجی هنوز به خدمت نگرفتیم. جالب است که تعداد بازیکنان خارجی ما ۷نفر است. یک اشتباهی پارسال صورت گرفت و به یک بازیکن گفتند فسخ کن و برو ولی این قرارداد برای سال بعد باشد در صورتی که با شخصی که به جای آن بازیکن آمد قرارداد دوساله بستند و این باعث شد که ما امسال ۷بازیکن داشته باشیم. سعی می‌کنیم لیست را تعدیل کنیم.
او درباره فضای نقل و انتقالات ایران، فسخ‌های متعدد، حواشی زیاد و ارقام عجیب غریب و حمایتش از سقف قراردادها گفت: ما هزارتا مصاحبه هم کنیم برای هیچکس جا نمی‌افتد. بخش مجوز حرفه‌ای گزارشات صورت‌های مالی باشگاه‌ها را داشت و گفت اگر اینجوری پیش برویم همه باشگاه‌ها ورشکسته می‌شوند پس جلوی مخارج سنگین باشگاه‌ها را بگیریم و گفتند سقف بودجه انقدر است نه سقف قرارداد و بیشتر نمی‌توانید خرج کنید. فقط استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور شاملش می‌شوند و سقف بودجه‌ای که گذاشتند به بقیه نمی‌رسد. منظور این بود که زیاد هزینه نکنند.
او درباره سقف بودجه فولاد گفت: ما هنوز به سقف نرسیدیم و ۳۲۵میلیاردی که باید خرج کنیم به علاوه ۵۰۰هزار دلاری که بابت آقای حزباوی از السد قطر گرفتیم می‌تواند به بودجه ما اضافه کند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید