نماد آخرین خبر

دغدغه بزرگ اینزاگی؛ اینتر مدافع می‌خواهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دغدغه بزرگ اینزاگی؛ اینتر مدافع می‌خواهد

ورزش 3/اینتر در تلاش است تا جانشین مناسبی برای تیجون بوکانان، مدافع چپ کانادایی که مصدوم شده است، پیدا کند.
بوکانان 25 ساله پس از شکستگی استخوان درشت نی در یک جلسه تمرینی در کوپا آمه‌ریکا، به مدت سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود و زودتر از اواخر نوامبر قادر به بازگشت نخواهد بود. اینتر در مراحل اولیه پنجره نقل و انتقالات تابستانی نسبتاً آرام بوده است و تنها ژوزه مارتینز، مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی را به خدمت گرفته است، اما انتظار می رود با تلاش برای حفظ فاصله با رقبای خود در سری آ، به زودی فعالیت بیشتری داشته باشد.
روزنامه کوریره دلو اسپورت جزئیات مربوط به پارامترهای جستجوی مشخص شده توسط اوکتری برای اینتر در تلاش برای جذب یک مدافع چپ جدید را شرح می‌دهد. این پارامترها بازیکنانی با سن بالای 30 سال را رد می‌کند و بدین ترتیب، گزینه‌هایی مانند ماریو هرموسو و ریکاردو رودریگز از لیست خارج می‌شوند.

نراتزوری سه نامزد را شناسایی کرده است که اولین آنها روبرت رنان، بازیکن 20 ساله اهل برزیل است که متعلق به زنیت سن پترزبورگ است. رنان یک استعداد هیجان انگیز و در حال رشد است، اما جذب او با هزینه ای حداقل 20 میلیون یورو همراه خواهد بود.
یاکوب کیویور از آرسنال گزینه دیگری است، اما توافق با توپچی ها ممکن است دشوار باشد. یوهان واسکز از جنوا نیز در لیست نهایی قرار دارد، اما انجام این انتقال ممکن است به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره