نماد آخرین خبر

سفر ناگهانی ستاره بارسلونا به فنلاند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سفر ناگهانی ستاره بارسلونا به فنلاند

ورزش 3/رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، برای جراحی همسترینگ پای راست خود به فنلاند سفر کرده است.
رونالد آرائوخو عازم فنلاند شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. مدافع بارسلونا در جریان مسابقات کوپا آمه‌ریکا از ناحیه همسترینگ ران راست دچار مصدومیت شده بود.
این مدافع اروگوئه‌ای فردا، دوشنبه، توسط پزشک لاسه لمپاینن تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. این بازیکن که در جریان مذاکرات برای تمدید قراردادش با بارساست، در جریان بازی یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل برزیل خیلی زود از ناحیه پشت ران راست خود احساس ناراحتی کرد و در دقیقه 33 زمین را ترک کرد.

پس از معاینه هفته گذشته تیم پزشکی بارسلونا، که بر این عمل جراحی هم نظارت خواهند کرد، همه طرفین توافق کردند که بهترین راه درمان، انجام عمل جراحی است.
بارسا اعلام نکرد که آرائوخو چه مدت دور خواهد بود اما اولین تخمین‌ها حاکی از آن است که او برای حداقل چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

هانسی فلیک دوشنبه هفته گذشته با مدافع تیمش‌ دیدار کرد و به تو روحیه داد. غیبت او یک چالش سخت برای مربی آلمانی و برای کل تیم بارسا.ست، چون او نه تنها مرد مهمی در خط دفاعی است بلکه پائو کوبارسی دیگر مدافع میانی بارسا نیز در بازی‌های المپیک پاریس بازی خواهد کرد. این رقابت‌ها بین 26 جولای تا 11 آگوست برگزار می‌شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره