نماد آخرین خبر

پیشنهاد هنگفت الاتحاد برای ستاره سیتی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد هنگفت الاتحاد برای ستاره سیتی

ورزش 3/باشگاه الاتحاد آماده است تا مبلغ مدنظر منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن ادرسون را پرداخت کند.
 شاید کمتر کسی انتظار داشت که پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با تلاش باشگاه الاتحاد عربستان برای به خدمت گرفتن ادرسون آغاز شود که یکی از مهره‌های کلیدی منچسترسیتی در موفقیت‌های به دست آمده توسط این تیم در چند فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
اما مدیران این باشگاه عربستانی چند ماه بود که شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند و پیش از این مذاکراتی را با مدیر برنامه او هم انجام داده بودند تا برای پیوستن به لیگ فوتبال این کشور متقاعدش کنند. مذاکرات بین مدیران این دو باشگاه هم جریان داشت اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده بود.
روزنامه دیلی میل پیش از این اعلام کرده بود که مدیران این باشگاه عربستانی پیشنهادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو را به سیتی ارائه کرده‌اند که با پاسخ منفی این باشگاه انگلیسی روبرو شده و آنها حاضر نیستند که این ستاره برزیلی را با چنین قیمتی به فروش برسانند و خواهان دریافت حداقل ۶۰ میلیون یورو برای او هستند.
تردیدهایی در این باره که آیا مدیران باشگاه الاتحاد حاضر به پرداخت چنین مبلغی هستند یا خیر مطرح شده بود اما حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که پیشنهاد دوم آنها به ارزش ۶۰ میلیون یورو به دست سیتی رسیده و آنها آماده هستند تا مبلغ مدنظر این باشگاه را پرداخت کنند و ادرسون را در سریع‌ترین زمان ممکن به خدمت بگیرند. انتظار می‌رود که این قرارداد به زودی به صورت رسمی امضا شود و این بازیکن هم به جمع ستاره‌های حاضر در لیگ عربستان اضافه شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره