نماد آخرین خبر

ادای احترام جالب؛ پیراهن نیمار بر تن یامال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادای احترام جالب؛ پیراهن نیمار بر تن یامال!

ورزش 3/عکس منتشر شده از لامین یامال نشان می‌دهد که او پیراهن سانتوس با نام نیمار را به تن کرده تا علاقه‌اش به این بازیکن را نشان دهد.
 یامال ستاره بی چون و چرای این روزهای فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا است و درخشش او در ترکیب این تیم در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا و همچنین در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باعث شده است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا در بین فوتبال‌دوستان پیدا کند.
این بازیکن که به تازگی ۱۷ ساله شده است پیش از این از علاقه زیادی که به نیمار دارد صحبت کرده بود و حالا تصویری از او منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این ستاره جوان بارسلونا در این تصویر پیراهن سانتوس که متعلق به سال ۲۰۱۲ است و نام نیمار روی آن نقش بسته است به تن دارد.
این آخرین فصلی بود که نیمار با پیراهن این تیم در فوتبال برزیل به میدان رفت و پس از آن با عقد قراردادی هنگفت در آن زمان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست تا دوران درخشانش در این تیم را در کنار لیونل مسی و دیگر ستاره‌های وقت بارسا آغاز کرده باشد.
انتشار این تصویر باعث شد که نیمار تصمیم بگیرد یامال را با صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کند و حالا به نظر می‌رسد که این دو بازیکن که هر یک در بازه زمانی متفاوتی ستاره بارسلونا به حساب می‌آمدند با هم در ارتباط هستند و شاید حتی به زودی آنها را در کنار یکدیگر ببینیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره