نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

شروع وحشیانه طارمی ادامه دارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شروع وحشیانه طارمی ادامه دارد!

ورزش 3/ستاره ایرانی قهرمان ایتالیا، شروع فوق العاده ای در این تیم داشته است. این همان چیزی است که از مهدی طارمی انتظار می رفت. هر چند که حریف امروز افعی ها در سری C حضور دارد ولی رسیدن به هماهنگی با هم تیمی های جدید آن هم در این مدت زمان کم، پوئن مثبت بزرگی برای ستاره ایرانی است.
اینتر که پیش از این، نخستین بازی خود در پیش فصل را در همین کمپ تمرینی آپیانو جنتیله و برابر لوگانو برگزار کرده بود، امروز در شرایطی به مصاف پرگولتسه رفت که مهدی طارمی یک بار دیگر از ابتدا در ترکیب نراتزوری قرار گرفته بود و به عنوان امید اصلی گلزنی افعی ها، در پی فتح دروازه حریف بود.
مهاجم ایرانی در بازی نخست موفق شده بود دو بار دروازه نائب قهرمان فصل قبل لیگ برتر سوئیس را باز کرده و یک پاس گل نیز بدهد. به همین دلیل، انتظار می رفت تا او برابر پرگولتسه دسته سومی نیز بدرخشد و موفق به گلزنی شود که این اتفاق نیز رخ داد و او جواب اعتماد اینزاگی را داد.

بازی آغاز شد و طارمی نیز از ابتدا وارد زمین شد. البته برخلاف انتظار، پرگولتسه با انجام بازی دفاعی، موقعیت چندانی به اینتر نداد. با این حال، چند حرکت انتحاری که به روی دروازه حریف شکل گرفت، رد پای طارمی نیز در آن وجود داشت که یکی از آنها در دقیقه 27 بود.
پس از آنکه مدافع پرگولتسه قصد داشت تا توپ را در سمت راست خط دفاعی به هم تیمی اش برساند، طارمی با یک قطع توپ سریع و به موقع، وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس رو به جلو خوب، قصد داشت تا خواکین کوره‌آ را در دهانه دروازه صاحب فرصت کند که پاس خوب مهاجم ایرانی، از مقابل دروازه عبور کرد.

بالاخره قفل دروازه حریف سمج اینتر در دقیقه 34 باز شد. پس از حرکتی که کوره‌آ آغاز کرد، او مدافع حریف را از مقابل خود برداشت و توپ را به مخیتاریان سپرد. بازیکن ارمنستانی نیز با دید خوب، یک پاس در عمق دیدنی را برای طارمی ارسال کرد و مهاجم ایرانی نیز قدر این فرصت را دانست.
در شرایطی که پائولو رایموندی، گلر پرگولتسه برای گرفتن این موقعیت از طارمی به سمت او حرکت کرده بود، اما این بازیکن بوشهری با یک شوت سر ضرب و دقیق، توپ را به گوشه دروازه هدایت کرد تا نراتزوری به گل نخست دست پیدا کند.
نیمه نخست این بازی فعلا با نتیجه یک بر صفر به سود اینتر به پایان رسیده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره