نماد آخرین خبر

انتقال پیچیده کالافیوری؛ رم هم سهم می‌خواهد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقال پیچیده کالافیوری؛ رم هم سهم می‌خواهد!

ورزش 3/رم معتقد است باید بخشی از مبلغ انتقال ریکاردو کالافیوری به آرسنال را دریافت کند.انتقال پیچیده کالافیوری: رم هم سهم می‌خواهد!

باشگاه رم معتقد است که حق قانونی دریافت میلیون‌ها یورو از باشگاه بازل به عنوان بخشی از انتقال ریکاردو کالافیوری از بولونیا به آرسنال را دارد، که این موضوع معامله را پیچیده‌تر می‌کند.

توپچی‌ها توافق کرده‌اند که این مدافع ۲۲ ساله ایتالیایی را از بولونیا با مبلغ ثابت ۴۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو به عنوان بندهای پاداش به خدمت بگیرند، که به نظر می‌رسد به حواشی پیرامون این معامله پایان می‌دهد، که به دلیل بند ۵۰ درصد در قرارداد بولونیا و بازل پیچیده شده بود.

کالافیوری در فصل گذشته تحت هدایت تیاگو موتا در بولونیا درخشید و نقش کلیدی در کسب سهمیه تاریخی لیگ قهرمانان اروپا داشت و همچنین در مسابقات اخیر یورو ۲۰۲۴ برای ایتالیا عملکرد مثبتی نشان داد که توجه آرسنال را به خود جلب کرد. گاتزتا دلو اسپورت توضیح داده که رم اکنون معتقد است که مبلغی حدود ۸ میلیون یورو از باشگاه بازل به عنوان بخشی از فروش کالافیوری از بولونیا به آرسنال بدهکار است. دلیل این امر به بند ۴۰ درصد فروش مجددی که در معامله‌ای که این مدافع در آگوست ۲۰۲۲ از رم به سوئیس منتقل شد، گنجانده شده بود، برمی‌گردد.

استدلال رم این است که آنها ۸ میلیون یورو از باشگاه بازل بدهکار هستند زیرا بند ۴۰ درصد فروش مجدد آنها شامل هر دو مبلغ ۱.۶ میلیون یورویی که از فروش او به بولونیا در سال گذشته به دست آوردند و بند ۵۰ درصد فروش مجددی که در قرارداد بولونیا و بازل گنجانده شده، می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره