نماد آخرین خبر

ورود سازمان لیگ به بازی جنجالی هفته دوم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ورود سازمان لیگ به بازی جنجالی هفته دوم

ورزش 3/بررسی کارشناسان سازمان لیگ فوتسال ایران نشان می‌دهد که وضعیت نامناسب و لغزندگی سالن فجر بندرعباس فقط به علت رطوبت و شرجی بودن هوا بوده است.ورود سازمان لیگ به بازی جنجالی هفته دوم

 یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران بین تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و گهرزمین سیرجان که با برتری تیم میزبان به پایان رسید، صحنه‌ها و اتفاقات بسیار عجیبی رخ داد. سُر خوردن دائمی بازیکنان و وضعیت نگران کننده سالن فجر باعث شد تا رسانه‌ها به این موضوع بپردازند و همچنین باشگاه سیرجانی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جان بازیکن در خطر است. در حالی که مدیران تیم سیرجانی اعتقاد داشتند کف‌پوش سالن فجر به علت استفاده از مواد شوینده لغزنده شده است، اما دبیر سازمان لیگ در مصاحبه‌ای با رسانه سازمان لیگ نکاتی را ارائه داده که در ادامه خواهید خواند.

احسان کامیانی با اعلام این خبر گفت: بعد از اعتراض تیم گهرزمین سیرجان نسبت به کیفیت نامناسب و لغزندگی سالن فجر بندرعباس و بررسی فیلم‌های بازی، سازمان لیگ به سرعت وارد موضوع شد و با مکاتبه و پیگیری از هیات فوتبال استان هرمزگان درخواست کرد که گزارش فنی خود را به صورت مکتوب در خصوص وضعیت این سالن ارسال کند.

کامیانی گفت: خوشبختانه رئیس محترم هیات استان هرمزگان ضمن پذیرش این اتفاق و تاکید بر اینکه علی‌رغم این مشکل، دو تیم بازی جوانمردانه‌ای ارائه کردند، پاسخ کارشناسی و دقیقی را به صورت مکتوب در خصوص دلیل بروز این مشکل به سازمان لیگ ارائه کرد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال با اشاره به گزارش ارسالی از سوی هیات استان هرمزگان بیان داشت: در ساعت 19 که بازی بین دو تیم پالایش نفت بندرعباس و گهرزمین سیرجان برگزار شد، رطوبت هوا بیش از 80 درصد بود و علی‌رغم وجود سیستم‌های تهویه و خنک کننده، شرجی هوا روی کیفیت کف‌پوش سالن برگزاری مسابقه اثر گذاشته و باعث لغزندگی آن شده بود.

وی گفت: طبق گزارش کارشناسی واصله، تعرق شدید بازیکنان و چکیدن آب از لباس به کف‌پوش این لغزندگی تشدید شده بود و داور مسابقه بارها ناگزیر به قطع بازی و فراخواندن تیم خدمات سالن برای خشک کردن زمین شد.
کامیانی با بیان اینکه طبق گزارش واصله از سوی تیم کارشناسی، شرایط سالن به شکلی بوده که حتی برای بازیکنان تیم میزبان هم انجام مسابقه را دشوار کرده و طبعاً خود آنها هم دچار مشکل شده بودند گفت: با بررسی انجام گرفته و درخواست هیات فوتبال استان هرمزگان به این نتیجه رسیدیم که کلیه مسابقات دو تیم پالایش نفت و فولاد هرمزگان تا زمان بهبود وضعیت آب و هوایی مسابقات نمایندگان آن استان در ساعت 17:30 برگزار شود. میزان رطوبت هوا در این ساعت برابر اعلام سازمان هواشناسی بسیار کمتر بوده و ان‌شاءالله مسابقات با کمترین مشکلی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: از تمام رسانه‌ها و علاقه‌مندان فوتسال که در این چند روز با ارسال تصاویر بازی نسبت به خطرات ناشی از آن اعلام نگرانی کردند سپاسگزاری می‌کنم، این دغدغه و پیگیری برای ما بسیار ارزشمند است و قطعاً سلامت بازیکنان و برگزاری مسابقات با کیفیت مناسب یکی از موضوعاتی است که در سازمان لیگ به صورت جدی نسبت به آن حساس هستیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره