نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سیاست نقل‌و‌انتقالاتی نکونام، نشانه جدایی ستاره عراقی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیاست نقل‌و‌انتقالاتی نکونام، نشانه جدایی ستاره عراقی!

ورزش 3/سیاست‌های نقل و انتقالاتی جواد نکونام اینگونه نشان می دهد که او علاقه ای به همکاری با منتظر محمد ندارد و در عین حال پیشنهاد معاوضه بازیکن عراقی با دو بازیکن از رقبای مستقیم را رد کرده است.سیاست نقل‌و‌انتقالاتی نکونام، نشانه جدایی ستاره عراقی!

منتظر محمد بازیکن تیم المپیک عراق است که در ابتدای فصل گذشته به استقلال پیوست. از آنجایی که جواد نکونام در انتخاب این بازیکن نقش نداشت و این بازیکن با نظر علی خطیر جذب شد، در نتیجه سرمربی آبی ها علاقه ای هم به استفاده از این بازیکن نداشت.

در نهایت و پس از توافق استقلال و مس، این بازیکن به صورت قرضی راهی رفسنجان شد و در این باشگاه نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داد. منتظر محمد حتی در بازی جام حذفی برابر آبی ها نیز درخشان ظاهر شد و توانست گل دوم تیمش را نیز وارد دروازه حسینی کند.

حالا و با پایان قرارداد قرضی، منتظر محمد باید به تمرینات استقلال بازگردد. او به همراه تیم فوتبال المپیک عراق در پاریس حضور دارد ولی آنگونه که با سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال پیام هایی به این بازیکن داده شده، حکایت از آن دارد که کادرفنی آبی ها تمایل چندانی به استفاده از ملی پوش عراقی ندارد.

در هفته های گذشته دو پیشنهاد معاوضه از سوی دو رقیب اصلی استقلال برای کسب قهرمانی، به دست مدیران باشگاه رسید تا در ازای انتقال یک بازیکن، منتظر محمد را در اختیار بگیرند اما نکونام ضمن مخالفت با این پیشنهادات، به مدیریت استقلال اعلام کرده که اجازه تقویت رقبای مستقیمش را نمی دهد ولی حاضر است که رضایت نامه منتظر محمد را باشگاهی مانند فولاد صادر کند.

در ادامه و پس از پیگیری های صورت گرفته، مشخص شد که منتظر محمد نیز علاقه ای به معاوضه و یا انتقال قرضی مجدد به تیم دیگری را ندارد و پس از پایان رقابت های المپیک، خواستار تعیین تکلیف خود با باشگاه استقلال است. این بازیکن که متوجه عدم تمایل نکونام به سبک بازی اش شده، تنها در صورت فسخ قرارداد، حاضر به جدایی است و میلی به انتقال قرضی جدیدی ندارد.

شاید این یک علامت سوالی برای هواداران استقلال باشد که چرا نکونام از یک سو اعتقاد دارد معاوضه منتظر محمد با بازیکنانی از دو رقیب مستقیم منجر به تقویت آنها می شود ولی از سوی دیگر خودش حاضر به استفاده از این بازیکن نیست.

البته استقلال در حال حاضر و به صورت قطعی، رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو را به عنوان بازیکنان خارجی در اختیار دارد. چنانچه یکی از دو بازیکن اهل بوسنی و مشخصا آلمدین زیلینسکی (وینگر) در تیم ماندگار شود، آنگاه نکونام قصد دارد دو سهمیه باقیمانده را با بازیکنانی در پست وینگر و یا هافبک پشت مهاجم و هافبک وسط پر کند و شاید این دلیلی برای نبودن منتظر محمد در برنامه های اوست.

باید منتظر پایان رقابت های المپیک پاریس ماند و دید که سرنوشت منتظر محمد و استقلال چه خواهد شد. رسانه عراقی اکسترا نیز در خبری مدعی شده بود که به دلیل عدم تمایل نکونام به استفاده از منتظر، او از جمع آبی ها جدا خواهد شد. باید دید که این خبر تا چه اندازه صحت خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره