نماد آخرین خبر

دی‌ماریا عشق را به پول ترجیح داد و در بنفیکا ماند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دی‌ماریا عشق را به پول ترجیح داد و در بنفیکا ماند

تسنیم/اشمیت، سرمربی بنفیکا، از خبر تمدید ماندن آنخل دی‌ماریا در این تیم ابراز خوشحالی کرد.دی‌ماریا عشق را به پول ترجیح داد و در بنفیکا ماند 

راجر اشمیت از اینکه می‌تواند دوباره روی آنخل دی ماریا حساب کند و او پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا آماده تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر است، بسیار خوشحال است.

در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه انجام شد، این سرمربی از ویژگی‌های دی ماریا تمجید کرد و یادآور شد که او ترجیح داد به جای اینکه یک قرارداد هنگفت امضا کند، به باشگاه بازگردد.

اشمیت گفت:«من برای آنخل بسیار خوشحالم. او در بنفیکا شروع کرد و به بنفیکا بازگشت. این یک داستان فوق‌العاده فوتبالی است، زیرا او می‌توانست کارهای زیادی انجام دهد. او می‌توانست به دنبال پول بیشتر برود. بسیاری از بازیکنان تصمیمات متفاوتی می‌گیرند، اما او تصمیم گرفت به باشگاهی بازگردد که همه چیز در اروپا برای او از آنجا شروع شد.

من فکر می‌کنم این همه چیز را درباره شخصیت او می‌گوید. اگر او را هر روز در تمرینات می‌دیدید می‌فهمیدید که چقدر بازیکنی ارزشمند است و چه عشق فوق‌العاده‌ای به باشگاهش دارد.

من واقعاً دوست دارم او را ببینم چرا که او یک الگو برای همه بازیکنان است، برای بازیکنانی که در حال رشد هستند و بازیکنی را می‌بینند که قبلاً یک کارنامه فوق‌العاده داشته است اما هنوز هم می‌خواهد در هر تمرین برنده شود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره