نماد آخرین خبر

ماجدی: نتوانستیم همدیگر را تحمل کنیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماجدی: نتوانستیم همدیگر را تحمل کنیم!

ورزش 3/رئیس هیئت فوتبال تهران درباره جابه‌جایی دبیر مشهور این هیئت پس از ده ماه همکاری صحبت کرد و به شوخی از کلمه تحمل استفاده کرد.ماجدی: نتوانستیم همدیگر را تحمل کنیم!

میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران در حاشیه جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های پایتخت با خبرنگاران در مورد مسائل پیرامون این موضوع به گفتگو پرداخت.

ماجدی با اشاره به برکناری عباس تیموری گفت: از آقای تیموری بابت مدت زمانی که به عنوان دبیر جلسه و مسئول روابط عمومی حضور داشتند و کماکان ما دوستان خوبی هستیم اما نتوانستیم همکاری داشته باشیم. سیاست‌های هر مدیر متفاوت است و مسیری که باید ریل گذاری کنیم تا در حرکت خودمان بتوانیم کارهای مدنظرمان را انجام دهیم.

او درباره اینکه آیا نتوانسته‌اند همدیگر را تحمل کنند ادامه داد: هر چیزی که بخواهیم سریع عمل کنیم، خراب می‌شود. گزینه‌های زیادی برای جانشینی ایشان داریم و همه آنها را به زودی بررسی خواهیم کرد. من به صورت شفاف گفتم. اگر موضوعی این گونه بود که ما ۱۰ ماه باهم کار نمی‌کردیم؛ در همکاری نتوانستیم با هم کنار بیاییم.

ماجدی در اشاره به وضعیت فرایند بررسی ورزشگاه‌های تهران تاکید کرد: با کادر تیم هوادار زمین‌های فوتبال تهران را مورد بازنگری قرار خواهیم داد تا آنهایی که استاندارد هستند را مشخص کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید