نماد آخرین خبر

کمپ تمرینی استقلال با شدیدترین اقدامات امنیتی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کمپ تمرینی استقلال با شدیدترین اقدامات امنیتی!

ورزش 3/ کمپ ناصر حجازی با تمهیدات امنیت بالایی تمرینات استقلال را میزبانی می‌کند!
  تمرینات استقلال با نظارت شدید و سخت‌گیری مسئولان کمپ حجازی برگزار می‌شود و اجازه حضور به خبرنگاران، هواداران و عوامل دیگر داده نمی‌شود تا در سکوت و آرامش حداکثری به آماده سازی پیش فصل بپردازند.
اما نکته جالب اقداماتی است که مسئولان کمپ حجازی انجام داده‌اند و تمام راه‌های مشاهده کردن تمرین استقلال را بسته‌اند تا بازیکنان و کادرفنی این تیم بدون اینکه چشمی نظاره‌گر آنها باشد کارهای فنی خود را انجام دهند.
با توجه به اینکه مدرسه فوتبال استقلال در محیط کمپ احداث شده و رفت و آمد زیادی توسط بازیکنان و خانواده آنها در کمپ انجام می‌شود دور تا دور زمین تمرین استقلال با پارچه‌های ضخیم پوشش داده شده است تا دیدی از محیط کمپ به زمین چمن نباشد.
همچنین حراست و نگهبان‌های کمپ در صورتی که عواملی غیر از اعضای تیم نزدیک به سکوهای هواداران در کمپ حجازی شوند هشدار می‌دهند و آنها را از زمین چمن دور می‌کنند تا مراتب امنیتی با دقت زیادی دنبال شود!
البته دیوار پشتی کمپ حجازی که در خیابون جنب کمپ قرار دارد نقطه‌ای است که استقلالی‌ها نتوانستند برای آن کاری کنند و هواداران با بالا رفتن از دیوار گاها شعار می‌دهند، تمرین را مشاهده می‌کنند و تنها راه نفوذ به دژ امنیتی تمرینی استقلالی‌هاست!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره