نماد آخرین خبر

خادم‌پور: خیبر سورپرایز لیگ برتر ایران خواهد بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خادم‌پور: خیبر سورپرایز لیگ برتر ایران خواهد بود

ورزش 3/سینا خادم‌پور هافبک 27 ساله خیبر خرم آباد درباره این روزهای خاص نماینده استان لرستان صحبت کرد.
 خیبر خرم آباد به عنوان قهرمان لیگ دسته اول کشور حالا در لیگ بیست و چهارم، برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد و قرار است در بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال کشورمان به میدان برود. این در شرایطی است که خیبر در بازار نقل و انتقالات بسیار منفعل بوده است. آنها جدای از بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌اند، طبق نظر رضا مهاجری حفظ ستاره‌های فصل گذشته را نیز در دستور کار قرار دادند و این موضوع را با تمدید قرارداد سینا خادم‌پور و علیرضا دغاغله آغاز کردند. سینا خادم‌پور که در فصل گذشته با عملکرد بی‌عیب و نقص خود در مرکز زمین توانست توجهات را به خود جلب کند و بازیکن سابق استقلال امید دارد با حفظ فرم خوب خود در لیگ 24، به نماینده لرتباران کمک کند. 
خادم‌پور که به تازگی قراردادش را تمدید کرد با خبرنگار ورزش سه گفتگویی اختصاصی داشت و در ابتدا، با اشاره به وضعیت تمرینات تیمش گفت: ما از تیم‌هایی بودیم که خیلی زود تمریناتمان را شروع کردیم و این یک اتفاق خوب بود. ما فرصت زیادی نداشتیم و چون فصل قبل یک قهرمانی مقتدرانه در لیگ یک را جشن گرفتیم، می‌دانیم هواداران انتظارات زیادی از ما دارند. ما خودمان هم انتظاراتمان از خودمان زیاد است. انشالله با درایت کادرفنی و توانایی بالای بازیکنان در نخستین فصل حضورمان رتبه خوبی کسب کنیم.
او ادامه داد: در این مدت بازیکنان خوب زیادی به تیم اضافه شدند و باشگاه هم فعال بوده است. مدیریت باشگاه شبانه روز درگیر مسائل یارگیری و تیم بستن هستند. هم تیمی‌های جدیدم بازیکنان بسیار خوبی هستند و در تیم‌های دیگر عملکرد خوبی داشتند که البته با نظر سرمربی عزیزمان جذب شدند. امیدوار هستیم امسال یک تیم شگفتی‌ساز باشیم و سورپرایز لیگ باشیم.
خادم‌پور همچنین نسبت به مسئله تمدید قراردادش واکنش نشان داد و تاکید کرد: فصل قبل از نظر هواداری، کادرفنی و مدیریت خیلی نسبت به من و علیرضا دغاغله نظر مثبت داشتند. باشگاه و آقا رضا مهاجری علاقه داشت که ما را نگه دارد و ما هم دیدیم که ماندن در کنار تیم یک اتفاق مثبت است تا به یکدیگر در این فصل کمک کنیم.
وی افزود: در فصل گذشته بازیکنان زیادی بودند که به قهرمانی ما کمک کردند و برای تیم زحمت کشیدند؛ با این حال فوتبال حرفه‌ای به گونه‌ای است که ذهنیت و نظر سرمربی مهم است و انشالله هر کسی که از تیم جدا شد، موفق باشد.

این هافبک 27 ساله در پایان درباره جو خاص هواداران این تیم گفت: من قول می‌دهم امسال یکی از پرشورترین بازی‌های لیگ، بازی ما در خرم آباد باشد چون ما خاص‌ترین هواداران را داریم. هوادارانی که خیلی فوتبال دوست هستند و تمام زندگی مردم این شهر، این فوتبال و این تیم خیبر است. همه مردم لرستان برای تماشای بازی خیبر از سرتاسر استان به ورزشگاه خواهند آمد و ما را حمایت می‌کنند. آنها یار دوازدهم ما هستند و به کمک آنها خیلی احتیاج داریم تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم و در لیگ برتر یک فصل خیلی خوب را داشته باشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره