نماد آخرین خبر

مسی از فهرست آل‌استار خط خورد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسی از فهرست آل‌استار خط خورد

ورزش 3/لیونل مسی نمی‌تواند در بازی معروف به آل‌استار در ترکیب تیم ستاره‌های لیگ فوتبال آمریکا برابر بازیکنان منتخب لیگ مکزیک به میدان برود.
 مسی چند روز قبل موفق شد برای دومین بار متوالی به همراه تیم ملی آرژانتین و با پیروزی برابر تیم ملی کلمبیا در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد اما این قهرمانی به آسانی برای کاپیتان آرژانتین به دست نیامد.
این بازیکن در جریان دیدار فینال و بدون این که با بازیکن حریف برخوردی داشته باشد به دلیل پیچ‌خوردگی مچ پایش دچار مصدومیت شدید شد و در حالی که اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت و گریه‌هایش روی نیمکت هم بسیاری از هوادارانش و بازیکنان هم تیمی‌اش را ناراحت کرد اما در نهایت این ورزشگاه را با جام و خوشحالی ترک کرد.
این ستاره آرژانتینی بلافاصله پس از آن به اردوی اینترمیامی ملحق شد و روند درمانش را زیر نظر کادر پزشکی این تیم آغاز کرد. گفته می‌شود که مصدومیت این بازیکن از ناحیه رباط داخلی پا است اما مشخص نیست که روند درمانش چقدر به طول خواهد انجامید و تا چه زمانی قادر به همراهی اینترمیامی نخواهد بود
مسابقه معروف آل‌استار که بین ستاره‌های حاضر در لیگ فوتبال آمریکا با بهترین بازیکنان حاضر در لیگ مکزیک برگزار می‌شود هم حالا قرار است بدون حضور مسی برگزار شود و او که این فصل در بهترین شرایط ممکن با ۱۲ گل زده و ۱۳ پاس گل بود نمی‌تواند در این دیدار که از محبوبیت زیادی هم در آمریکا برخوردار است به میدان برود تا غیبتش در میدان همچنان ادامه داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره