نماد آخرین خبر

سپاهان امیدوار به حذف سریع عراق در المپیک!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان امیدوار به حذف سریع عراق در المپیک!

ورزش 3/بر اساس گزارش یک وبسایت عراقی ابراهیم باشی بعد از المپیک در مورد پیشنهاد سپاهان تصمیم خواهد گرفت.
 وبسایت‌های عراقی خبر دادند که ابراهیم بایش، بازیکن تیم ملی عراق و باشگاه نیروی هوایی، در نقل و انتقالات تابستانی جاری پیشنهاد رسمی از باشگاه سپاهان ایران دریافت کرده است.
بایش که 24 سال سن دارد، قراردادش با نیروی هوایی در پایان فصل فوتبال عراق به اتمام می‌رسد. این بازیکن پس از تغییر کادر مربیگری و بررسی پیشنهاداتی که دریافت کرده، تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.
منابع خبری به WinWin اعلام کرده‌اند که باشگاه سپاهان پیشنهاد رسمی برای جذب ابراهیم بایش ارائه کرده است. این پیشنهاد به مبلغ حدود 500 هزار دلار به مدت یک فصل و قابل تمدید است.
گفته می‌شود مدیریت باشگاه سپاهان به بایش قول داده که در فصل آینده نقش مهمی را در تیم به او خواهد داد. با این حال، این بازیکن هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. بایش که تمرکز خود را بر روی المپیک پاریس گذاشته، به دلیل اهمیت این مسابقات و نمایش توانایی‌های خود در آنجا، تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش را به تعویق انداخته است.
بر اساس این گزارش، بایش به دلایل مختلفی از جمله جلب توجه برای فرصت بازی حرفه‌ای در اروپا و احیای اعتبار خود پس از مشکلات اخیر، می‌خواهد در المپیک پاریس عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او به دلیل رفتارهای انضباطی با نیروی هوایی و تیم المپیک عراق، برای مدت کوتاهی توسط راضی شنیسل مربی تیمش کنار گذاشته شده بود و اکنون به دنبال بازگرداندن اعتبار خود است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره