نماد آخرین خبر

تمدید قرارداد ستاره رئال؛ شاید همین هفته!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمدید قرارداد ستاره رئال؛ شاید همین هفته!

ورزش 3/در رئال مادرید امیدوار هستند که به زودی قرارداد فرلان مندی را تمدید کنند.
تمدید قرارداد فرلان مندی به مراحل پایانی نزدیک شده است. آنطور که مارکا گزارش داده بود، تمدید قرارداد او با رئال مادرید یکی از اولویت‌های کارلو آنچلوتی بود و مدیران رئال مادرید قبل از پایان فصل گذشته مذاکرات را آغاز کردند.
نشریه مارکا درباره آخرین وضعیت مندی نوشت:"حالا همه چیز نشان می‌دهد توافقی که مدت‌هاست مدنظر بوده، می‌تواند به محض بازگشت مدافع کناری از تعطیلات، به واقعیت تبدیل شود. فرلاند مندی توانسته شرایطی که امکان داشت دوران حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار بدهد، تغییر دهد.

کارلو آنچلوتی او را در گذشته به عنوان بهترین مدافع چپ دنیا معرفی کرده بود و مندی با غلبه بر مصدومیت‌ها نشان داد که چه اندازه صحبت‌های مربی ایتالیایی درست بود.
این را غلبه او بر رقبای قدرتمندی مانند لامین یامال و به خصوص عملکردش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند نشان داد که فرم بسیار خوبی دارد.

در سال 2019 زین الدین زیدان تلاش زیادی برای جذب این بازیکن داشت و موفق شد او را از المپیک لیون به مادرید منتقل کند. مندی البته خیلی خوش شانس نبوده و از زمان انتقالش به مادرید همواره مصدوم بوده ولی در فصل اخیر بیشتر در اختیار کادرفنی بود و مهره مورد اعتماد آنچلوتی است.
مدیران رئال مادرید چند هفته پیش تمایل خود برای امضای قرارداد جدید را به ایجنت کندی اعلام کردند. مارکا تایید کرده که این مدافع با وجود پیشنهاداتی از عربستان سعودی، از پیشنهاد رئال استقبال کرده و آماده تمدید است.
مدیران رئال مادرید مطمئن هستند که این قرارداد طی چند روز آینده امضا می‌شود و این بازیکن فرانسوی برای مدت بیشتری از آنچه در قرارداد فعلی‌اش ذکر شده، یعنی 30 ژوئن 2025، بازیکن رئال مادرید خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره