نماد آخرین خبر

لنی یورو: این بازی باعث شد یونایتد را انتخاب کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لنی یورو: این بازی باعث شد یونایتد را انتخاب کنم

ورزش 3/لنی یورو، مدافع جوان فرانسوی، که به تازگی به منچستریونایتد پیوسته، فاش کرد که کدام بازی او را برای انتخاب اولدترافورد به جای رئال مادرید متقاعد کرده است.لنی یورو: این بازی باعث شد یونایتد را انتخاب کنم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ هفته گذشته موفق شدند با مبلغ 52 میلیون پوند مدافع جوان فرانسوی را از لیل به خدمت بگیرند. این بازیکن 18 ساله پیشنهاداتی از چندین باشگاه برتر اروپا از جمله رئال مادرید، قهرمان فعلی لیگ قهرمانان اروپا، دریافت کرده بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به یونایتد ملحق شود.

این جوان در گفتگو با ام‌یو تی‌وی فاش کرد که کدام بازی باعث شد او شیاطین سرخ را انتخاب کند: «وقتی برد جام حذفی را در پایان فصل دیدم، واقعاً دوست داشتم با آنها باشم، زیرا کسب عناوین و جشن گرفتن با هواداران، باورنکردنی است.»

یورو پیش از این گفته بود که رافائل واران، ستاره سابق یونایتد را الهام بخش خود می داند و ریو فردیناند، ملی پوش سابق انگلستان و اسطوره باشگاه، با صحبت‌های مثبت در مورد تیم لیگ برتر او را برای امضای قرارداد متقاعد کرد.

این مدافع میانی فرانسوی هفته گذشته در دومین دیدار دوستانه پیش فصل تیم مقابل رنجرز در اسکاتلند برای منچستریونایتد به میدان رفت. او اکنون به همراه تیم اریک تن هاخ به ایالات متحده سفر کرده است و روز شنبه در لس آنجلس مقابل آرسنال به میدان خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره