نماد آخرین خبر

آرنولد به رئال نخ داد؛ بعد از آنفیلد، برنابئو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرنولد به رئال نخ داد؛ بعد از آنفیلد، برنابئو!

ورزش 3/الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، می‌گوید استادیوم موردعلاقه‌اش پس از آنفلید، سانتیاگو برنابئو است.آرنولد به رئال نخ داد: بعد از آنفیلد، برنابئو!

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرده که استادیوم سانتیاگو برنابئو، پس از آنفیلد و ومبلی، سومین استادیوم مورد علاقه اوست.

او در این مصاحبه گفت: «سانتیاگو برنابئو یکی از استادیوم‌های فوق‌العاده است که همیشه از دیدن تصاویر آن لذت برده‌ام. بعد از آنفیلد و ومبلی، برنابئو استادیوم مورد علاقه من است.»

او همچنین افزود که بازی در چنین استادیوم‌هایی همیشه تجربه‌ای خاص و به یادماندنی است: «ورزشگاهی که در آن بازی می‌کنید همیشه یکی از ارکان اصلی فوتبال بوده است. به نظر من بازی در استادیوم‌هایی مانند ومبلی، آنفیلد و سانتیاگو برنابئو همیشه خاص و ماندگار است.»

نکته قابل توجه در این مصاحبه، شایعات اخیر نقل و انتقالاتی است که بسیاری از خبرنگاران مدعی شده بودند رئال مادرید به دنبال جذب آرنولد از لیورپول است. قرارداد این مدافع سال آینده به پایان می‌رسد و بعید نیست این بازیکن را در لباس سفید تیم مادریدی ببینیم.

دقایقی پس از انتشار این مصاحبه، تصویری از جود بلینگام و آرنولد در حال گذراندن تعطیلات در کنار یکدیگر منتشر شد که این مورد نیز قابل توجه است. چرا که رسانه‌ها مدعی شده بودند بلینگام تلاش می‌کند آرنولد را برای بازی در رئال مادرید متقاعد کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره