نماد آخرین خبر

اعتراف ستاره آرسنال؛ آرتتا به دادم رسید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراف ستاره آرسنال؛ آرتتا به دادم رسید

ورزش 3/یورین تیمبر، مدافع هلندی آرسنال، فاش کرد که چگونه میکل آرتتا، سرمربی این تیم، نقش کلیدی در بهبودی او از مصدومیت رباط صلیبی داشته است.اعتراف ستاره آرسنال: آرتتا به دادم رسید

تیمبر با مصدومیت جدی زانو در اولین بازی خود برای آرسنال در لیگ برتر، کابوسی را در شروع دوران حضورش در این باشگاه تجربه کرد. این مصدومیت نیاز به جراحی داشت و او را هشت ماه از میادین دور نگه داشت. ستاره هلندی سرانجام در ماه آوریل در یک بازی از لیگ برتر به میدان بازگشت و تنها پس از ۹ دقیقه از شروع بازی، گلی زیبا به ثمر رساند. او سپس در آخرین بازی فصل مقابل اورتون، به جمع شاگردان آرتتا اضافه شد و با نایب قهرمانی آرسنال، به میدان رفت.

با بازگشت به آمادگی کامل، تیمبر امیدوار است در فصل جدید لیگ برتر تأثیرگذار ظاهر شود. مدافع سابق آژاکس با تیم خود به مقام دومی لیگ برتر در فصل گذشته رسید و اذعان دارد که اگر بخواهند منچسترسیتی را در کورس قهرمانی لیگ برتر 25-2024 شکست دهند، جای کمی برای اشتباه وجود خواهد داشت. تیمبر همچنین در مورد حمایت آرتتا در دوران مصدومیت زانوی خود صحبت کرد.

تیمبر به تی ان تی اسپورت گفت: «سال گذشته که اینجا بودیم، میکل آرتتا از همان ابتدا بسیار حمایتم می‌کرد. باید بگویم در طول مصدومیتم هم همینطور بود. داشتن چنین مربی‌ای به بازیکن کمک می‌کند. بدیهی است که مصدوم شدن بعد از انتقال به آرسنال، به خصوص در همان ابتدای کار، ضربه بزرگی است. اما در عین حال، من به این موضوع هم نگاه می‌کنم که به باشگاهی مثل آرسنال پیوسته‌ام. باید به خوش‌شانسی خودم هم نگاه کنم و این همان رویکردی بود که سال گذشته در پیش گرفتم. فرصت کار با فیزیوتراپ‌های فوق‌العاده‌ای داشتم، افراد خوبی دور و برم بودند و هم‌تیمی‌هایم هم عالی بودند.»

این بازیکن هلندی همچنین در مورد امیدهای قهرمانی تیمش صحبت کرد: «شما گفتید تقریباً عالی، این فصل باید آن را کامل کنیم. امیدواریم در پایان فصل با جوایز ارزشمندی به خانه برگردیم. کارمان را اینجا در ایالات متحده شروع می‌کنیم، چند بازی خوب پیش رو داریم و بعد به سراغ لیگ برتر می‌رویم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره