نماد آخرین خبر

زنده از نقل و انتقالات اروپا؛ ستاره سیتی می‌رود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از نقل و انتقالات اروپا؛ ستاره سیتی می‌رود!

ورزش 3/شایعات نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا امروز حول محور ادرسون و جدایی‌ احتمالی‌اش از منچسترسیتی می‌چرخد.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا باز است و باشگاه‌ها امیدوار هستند که بتوانند بازیکنان مدنظرشان را خیلی زود به خدمت بگیرند تا به آماده‌ترین شکل ممکن بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند و عملکرد خوبی را در فصل جدید ارائه دهند.
یکی از جدی‌ترین شایعاتی که در چند روز اخیر خصوصا از سوی رسانه‌های انگلیسی منتشر شده مربوط به احتمال جدایی ادرسون از منچستر سیتی بود. گفته می‌شد که باشگاه الاتحاد عربستان به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی است و حتی حاضر است تا ۶۰ میلیون یورو برای او هزینه کند.
پپ گواردیولا پس از بازی دوستانه شب گذشته سیتی برابر سلتیک در تور پیش فصل که با شکست ۳-۴ تیمش به پایان رسید، این موضوع را تکذیب نکرد و مدعی شد که مشخص نیست که این بازیکن در این تیم بماند و تصمیم نهایی بر عهده خود او خواهد بود، اظهاراتی که واکنش و نگرانی بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشته است.
پوشش زنده خبری

**طبق گزارش دیلی میل، بروسیا دورتموند پیشنهادی در حدود 30 میلیون یورو (25 میلیون پوند) به سیتی برای کوتو پیشنهاد داده است. برای جذب بازیکنی که با مبلغی کمتر از 6 میلیون به سیتی پیوست و یک دقیقه هم به میدان نرفت.

**طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، چلسی با یورگنسن، دروازه‌بان ویارئال، به توافق رسیده است و به این ترتیب باید احتمال رفتن لونین به این باشگاه را غیرممکن دانست.


**مذاکرات منچستر یونایتد با مدیران پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن مانوئل اوگارته همچنان ادامه دارد. توافق اولیه با این بازیکن هفته گذشته به دست آمد اما مدیران پی اس جی هنوز با یونایتد برای نهایی کردن این انتقال به نتیجه نرسیده‌اند.

**چلسی اولین پیشنهاد رسمی را برای به خدمت گرفتن فیلیپ یورگنسن به ارزش ۲۰ میلیون یورو برای ویارئال ارسال کرد. انزو مارسکا امیدوار است که بتواند دروازه‌بان جدیدی را به خدمت بگیرد و گفته می‌شود که یورگنسن هم تمایل دارد که فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و استمفوردبریج حضور داشته باشد.

**مذاکرات بین دو باشگاه ناپولی و پاری سن ژرمن بر سر انتقال ویکتور اوسیمن متوقف شده اما این بازیکن همچنان مشتاق است که فصل آینده در لیگ فرانسه به میدان برود. او پیشنهادهای متفاوتی از چند باشگاه عربستانی و حتی چلسی هم دریافت کرده اما ترجیح می‌دهد که فعلا برای پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن صبر کند.

**فرانسیسکو کونسیسائو بعد از جدایی پدرش از پورتو قصد ترک این باشگاه را دارد و توتو اسپورت ادعا کرده است، یوونتوس برای این هافبک ملی پوش پیشنهاد خوبی ارائه خواهد داد. فران بند فسخ 45 میلیون یورویی دارد ولی یووه می‌خواهد از پورتو تخفیف بگیرد.

**اتلتیکو مادرید قصد ندارد قرارداد گریزمان را تمدید کند و با ستاره فرانسوی در سال 2026 که 35 ساله خواهد بود، قطع همکاری می‌شود.

**موناکو پس از خرید ناموفق میکاوتادزه به دنبال مهاجم دیگری است
اگرچه به نظر می‌رسید همه چیز نشان می‌دهد که موناکو قرار است ژرژ میکاوتادزه، فوروارد گرجی، را به خدمت بگیرد، اما او در ازای 18.5 میلیون یورو با المپیک لیون قرارداد امضا کرد. به گفته فابریزیو رومانو جورج ایلنیخنا از آنتورپ گزینه جدی موناکو خواهد بود. قرارداد مهاجم نیجریه‌ای با مبلغی حدود 17 میلیون یورو نهایی خواهد شد.

**با امضای قراردادی پنج ساله میلان را ترک کرد و به اندرلخت پیوست. مدیران میلان تصمیم گرفتند که پیشنهاد ۳ میلیون یورویی اندرلخت برای خرید این بازیکن ۱۹ ساله را قبول کنند و این ملی‌پوش صرب هم که به دنبال فرصت بیشتری برای بازی بود از این اتفاق استقبال کرد.

**باشگاه ناپولی با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که شایعات مربوط به انتقال ماریو هرموسو به این تیم کذب است و آنها تصمیمی برای خرید مدافع دیگری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ندارند.

**نوری شاهین شایعات مربوط به جدایی نیکلاس فولکروگ را تکذیب و تاکید کرد که این بازیکن در کنار سرهو گیراسی نقشی کلیدی را در برنامه‌های او برای فصل آینده ایفا خواهند کرد.

**پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهاد جدیدی را برای جذب دزیره دوئه به باشگاه رن ارائه کند. بایرن روز گذشته پیشنهادی رسمی را برای این بازیکن ارسال کرد و پی اس جی حاضر نیست که به هیچ وجه این رقابت را به حریف آلمانی واگذار کند.

**لایپزیش اطمینان دارد که می‌تواند ژاوی سیمونز را در فصل آینده هم در اختیار داشته باشد. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به این باشگاه پیوست و با وجود تلاش بایرن مونیخ برای جذب او، مدیران لایپزیش به توافق اولیه با این باشگاه فرانسوی دست پیدا کرده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره