نماد آخرین خبر

خشم مورینیو از یوفا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم مورینیو از یوفا

ورزش 3/ژوزه مورینیو به شدت از وضعیت زمینی که بازی فنرباغچه برابر لوگانو در آن برگزار شد عصبانی است.
فنرباغچه شب گذشته در چارچوب مسابقات پلی آف رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی لوگانو به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پرگل موفق شد با نتیجه ۳-۴ برابر تیم حریف به پیروزی برسد تا اولین بردش را در یک بازی رسمی تحت هدایت مورینیو به دست آورده باشد.
فنرباغچه نتوانست در این بازی نمایش چندان خوبی را ارائه کند و در آستانه قبول شکست برابر تیم سوئیسی بود اما درخشش ادین ژکو و هت‌تریکی که در عرض ۲۱ دقیقه به ثبت رساند توانست آنها را از شکست نجات دهد و مورینیو پس از پایان این دیدار به دلیل عملکرد ضعیف تیمش در مقاطعی از بازی اشاره کرد.
سرمربی پرتغالی فنرباغچه در حالی که عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت: «ما سعی کردیم که قبل از بازی توجیه و بهانه خاصی نداشته باشیم اما ارائه یک فوتبال روی زمین چمن مصنوعی بسیار سخت و دشوار است. توپ آن‌طور که باید و شاید حرکت نمی‌کند و بازیکنان به سختی می‌توانند دریبل بزنند.
همین شرایط باعث می‌شود که سرعت بازی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. من نمی‌توانم درک کنم که یوفا چرا اجازه برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان در چنین شرایطی را می‌دهد. این سوال هم وجود دارد که چرا تیم خوبی مانند لوگانو انتخاب می‌کند که روی این زمین بازی کند. وضعیت چمن برای بازی اصلا خوب نبود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره