نماد آخرین خبر

پایان انتظار طولانی؛ بازگشت نیمار به زمین

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پایان انتظار طولانی؛ بازگشت نیمار به زمین

ورزش 3/نیمار پس از طی کردن روند درمان طولانی مدتش بالاخره اجازه تمرین روی زمین چمن را به دست آورده است.
نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با تصمیمی غیرمنتظره پاری سن ژرمن و فوتبال اروپا را ترک کرد و با قراردادی هنگفت راهی الهلال شد اما نتوانست روزهای چندان خوبی را در این باشگاه سپری کند و مصدومیتش در اردوی تیم ملی برزیل باعث شد که از اکتبر ۲۰۲۳ تا به حال از میادین دور باشد.
این ستاره برزیلی پس از انجام عمل جراحی روی رباط صلیبی پایش برای مدت بسیار زیادی درمان‌های خاصی را انجام می‌داد تا بتواند روند بازگشتش به دنیای فوتبال را تسریع کند و حالا پس از گذشت هشت ماه، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که پزشکان بالاخره مجوز بازگشت او و آغاز تمرینات روی چمن را صادر کرده‌اند.

صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه الهلال ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد نیمار در تلاش است تا بتواند هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد و تمریناتش روی چمن را بالاخره از سر گرفته است. او در حال حاضر تحت نظر یک مربی خصوصی در عربستان مشغول تمرین است.
مدیران و کادر فنی باشگاه الهلال و همچنین طرفداران نیمار از این اتفاق بسیار خوشحال هستند و امیدوارند که او بتواند هرچه زودتر بار دیگر به تمرینات اصلی برگردد. پیش‌بینی می‌شود که این ستاره برزیلی بتواند از ماه سپتامبر (شهریور) بار دیگر در ترکیب الهلال به میدان برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره