نماد آخرین خبر

مالک شمس آذر: وفادار هستیم؛ شاید همچنان با زندی همکاری کنیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مالک شمس آذر: وفادار هستیم؛ شاید همچنان با زندی همکاری کنیم

تسنیم/مدیرعامل شرکت شمس آذر قزوین که مالکیت باشگاه شمس آذر را بر عهده دارد، از احتمال تداوم همکاری این باشگاه با شهاب زندی خبر داد.
درباره وضعیت مدیرعاملی باشگاه شمس آذر قزوین اظهار داشت: شهاب زندی (مدیرعامل سال‌های اخیر شمس آذر) قرار است به‌زودی به قزوین بیاید. ما افراد وفاداری هستیم و تا زمانی که سعید دقیقی با تیم دیگری قرارداد نبست، سرمربی جدید را اعلام نکردیم.
وی در مورد ارتباط بازداشت مدیرعامل شمس آذر قزوین با این باشگاه خاطرنشان کرد: این مسئله ربطی به شمس آذر ندارد. پرونده فوق به سال‌های گذشته و به مس رفسنجان و استان کرمان مرتبط است. به‌خاطر حفظ احترام معمولاً منتظر می‌مانیم و باید جلسه‌ای برگزار و تعیین تکلیف کنیم. به اخلاقیات پایبند هستیم و اگر دقیقی در شمس آذر می‌ماند، 20 سال دیگر سرمربی می‌ماند.
رئیس هیئت مدیره و مالک باشگاه شمس آذر در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است زندی در این باشگاه به کار خود ادامه دهد یا خیر، گفت: بعید است؛ احتمالاً زندی محرومیتی نداشته باشد، ولی ما بسیار وفادار هستیم و احترام او را نگه می‌داریم. ان‌شاءالله مشکل قضایی وجود نداشته باشد و اگر محرومیتی در کار نباشد، شاید همکاری ما با زندی ادامه یابد. باید جلسه‌ای با او برگزار کنیم.
نجفیان درباره فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی شمس آذر قزوین به تسنیم گفت: اصولاً گرایش ما با سایر باشگاه‌ها تفاوت دارد و نیروهای جوان را از لیگ‌های پایین‌تر جذب می‌کنیم. شمس آذر تیمی بازیکن‌ساز است. وقتی ادعای بازیکنی بالا می‌رود و او دل به بازی نمی‌دهد، جدایی این بازیکن منطقی‌تر است.
وی در مورد بازیکنانی که از شمس آذر قزوین رفتنی شدند، عنوان کرد: شش نفر از تیم ما جدا شده‌اند و بازیکنان جدیدی به‌جای آنها به خدمت می‌گیریم. محمدرضا رضایی، سجاد جعفری و علیرضا جعفرپور سرباز شدند. حسین گودرزی به سپاهان ملحق شد و سرآبادانی به فولاد پیوست. عیسی مرادی هم به تیم سپاهان بازگشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره