نماد آخرین خبر

فلاح: به دنبال کسب بهترین نتیجه در المپیک هستم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فلاح: به دنبال کسب بهترین نتیجه در المپیک هستم

تسنیم/کماندار کشورمان گفت: کمی استرس دارم و روی خودم کار می‌کنم تا در المپیک با همه تمرکزم بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم.
مبینا فلاح، کماندار کشورمان درخصوص مسابقات المپیک اظهار داشت: کمی استرس دارم و روی خودم کار می‌کنم تا در المپیک با همه تمرکزم بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم. خودم خیلی امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها تاریخ سازی کنم. تمام نمایندگان ایران در ادوار مختلف نتوانستند از مرحله نخست بالا بیایند و امیدوارم من این سد را بشکنم.
وی تاکید کرد: هدفم فقط حضور در المپیک نیست بلکه می‌خواهم با نتیجه درخشان به ایران بازگردم. همیشه می‌گویند تمرین معجزه می‌کند و امیدوارم من هم معجزه تمرینات و تلاشم را در پاریس ببینم. امیدوارم با رفتن روی سکو مزد زحماتم را بگیرم هرچند کار بسیار سختی دارم. روزی حداقل 600 تا 700 تیر می‌زدم و امیدوارم مزد زحماتم را ببینم.
فلاح افزود: المپیک پاریس تنها آغاز راه است و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد و در المپیک 2028 تعداد کمانداران ایران بیش از این باشد و هم در بخش تیمی و هم در بخش میکس نماینده داشته باشیم. تنهایی در المپیک خوش نمی‌گذرد.
کماندار کشورمان تصریح کرد: تیراندازی با کمان رشته‌ای تجهیزات‌محور است و امیدوارم پس از کسب سهمیه و عملکردم در پاریس، نگاه‌ها به این رشته عوض شود و مسئولان در زمینه تجهیزات بیشتر هوای ورزشکاران را داشته باشند.
وی گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان و کادرفنی تمام تلاش خود را برای من انجام دادند و تمرین‌های زیادی انجام دادم و امیدوارم در مسابقات نتیجه خوبی کسب کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره