نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سمیعی: کار جذب یک بازیکن خارجی انجام شده است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سمیعی: کار جذب یک بازیکن خارجی انجام شده است

ورزش 3/فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در گفتگویی که با خبرنگاران داشت، گفت: در تلاش هستیم تا نفرات مد نظر جواد نکونام را به خدمت بگیریم که این کار در دست اقدام است. ما 2 نامه به باشگاه کایسری اسپور زدیم که متأسفانه جوابی به ما ندادند. این موضوع به این خاطر است که تغییراتی در این باشگاه رخ داده و سرپرست به همراه مدیرورزشی این تیم بنا بر دلایلی جدا شده‌اند. تنها مدیریت باشگاه باقی مانده است که جوابی به نامه ما نداده‌اند.
او ادامه داد: از سویی دیگر، علی کریمی نیز چندین بار تلاش کرده بود تا با مدیریت باشگاه جلسه بگذارد که تا کنون موفق نشده است. ولی جمع بندی خود ما و آقای کریمی این است که چون پنجره کایسری اسپور بسته است، نمی‌توانند جایگزینی برای بازیکن ارزشمندی مانند کریمی پیدا کنند. ایشان برای ما هم بازیکن ارزشمندی هستند.
مدیرعامل استقلال درباره بازیکنان خارجی که نامشان رسانه‌ای شده، توضیح داد: در حال انجام کارها هستیم. مذاکره با بازیکنان خارجی که مدنظر جواد نکونام هستند را پیگیری می‌کنیم
وی درخصوص اینکه نام چند بازیکن زیر 23 سال نیز برای حضور در این تیم مطرح شده، گفت: در حال مذاکره هستیم. هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.
سمیعی در پایان گفت: ولی در مورد بازیکنانی که قرار بود طبق لیست آقای نکونام اضافه شوند، کارهای یکی از آنها را حدود 70 تا 80 درصد پیش برده‌ایم. آن یکی را هم انجام می‌دهیم و مذاکره می‌کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره