نماد آخرین خبر

ستاره‌‌های ریزنقش ملوان آماده فصل ایده‌آل

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره‌‌های ریزنقش ملوان آماده فصل ایده‌آل

ورزش 3/جدایی مهدی تارتار و حضور سعید دقیقی فرصتی را برای بازیکنان ریزنقش ملوان ایجاد کرده تا در فضای جدیدی با قابلیت‌های هجومی بیشتر فوتبال خود را دنبال کنند و آماده درخشش در لیگ بیست و چهارم باشند.
با توجه به حضور بازیکنان تاثیرگذاری مانند جلالی و نورافکن در ترکیب ملوان سال آینده، ستاره‌های تکنیکی این تیم مکمل‌های بهتری برای خلق کارهای ترکیبی و حتی فضاسازی بیشتر برای ارائه کارهای تکنیکی خواهند داشت و آماده فصل درخشان خواهند بود.
رضا جعفری فصل گذشته زیرنظر مهدی تارتار بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سرگذاشت و در تمامی مسابقات به میدان رفت و در نهایت 9 گل هم به ثمر رساند که آمار فوق‌العاده ای برای این بازیکن بود.

محمد عمری هافبک تکنیکی ملوان هم که به عنوان بازیکن سرباز در نیم فصل به این تیم اضافه شد در اولین فصل کامل حضورش در این تیم می‌تواند زیر نظر مربی به میدان برود که در دوران حضورش در فوتبال علاقه خاصی به فوتبال هجومی داشت و خودش هم از تکنیک بالایی بهره می‌برد و با شناخت خوب نسبت به این تیپ بازیکنان می‌تواند به خوبی از بازیکنان تکنیکی بازی بگیرد، کاری که به خوبی در شمس‌آذر انجام داده بود


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره