نماد آخرین خبر

جنگ آقای گلی در سپاهان بالا گرفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جنگ آقای گلی در سپاهان بالا گرفت

ورزش 3/جدایی شهریار مغانلو و پیوستن جواد آقایی‌پور به سپاهان شرایط جالبی را ایجاد کرده تا رضا اسدی به عنوان مکمل مغانلو در این فصل به همراه آقایی‌پور مهاجمان زهردار سپاهان باشند و شانس خود را برای آقای گلی در لیگ بیست و چهارم دنبال کنند.
رضا اسدی که فصل گذشته تا اواسط نیم فصل دوم پا به پای شهریار مغانلو گلزنی کرد و به همراه او در صدر جدول گلزنان قرار داشت در هفته‌های پایانی با مصدومیت و افت رو به رو شد و از صدر جدول گلزنان فاصله گرفت، اما در غیاب مغانلو او در این فصل به دنبال کسب عنوان آقای گلی خواهد بود.

جواد آقایی‌پور ستاره جوان سپاهان هم فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و در اولین حضور لیگ‌ برتری 10 گل به ثمر رساند و در این فصل به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود و رقابت برای کسب آقای گلی خواهد بود.

با توجه به سبک بازی متفاوت آقایی‌پور و اسدی اگر سپاهان با سیستمی به میدان برود که 2 مهاجم هدف داشته باشد، می‌توانند زوج رویایی را تشکیل دهند اما به نظر می‌رسد که سپاهان با تک مهاجم به میدان خواهد رفت و این دو بازیکن رقابت نزدیکی برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت، البته رضا اسدی توانایی حضور در خط هافبک را هم دارد.

آقایی‌پور و اسدی در دیدارهای دوستانه سپاهان در ترکیه حضور ثابتی داشتند و از بازیکنان آماده این تیم هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره