نماد آخرین خبر

پدیده لاماسیا تا 2026 با بارسا تمدید کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پدیده لاماسیا تا 2026 با بارسا تمدید کرد

ورزش 3/دو روز پیش، هانسی فلیک در مصاحبه‌ای اهمیتی که برای بازیکنان جوان قائل است را عنوان کرد و همین چهارشنبه، بارسلونا قرارداد یکی از آن‌ها را تمدید کرد: مارک برنال.
در ماه می گذشته، گزارش شده بود که مذاکرات بین طرفین بسیار خوب بوده و امروز به عقد قرارداد جدید رسید. این بازیکن قرارداد دو ساله امضا کرده و تا ژوئن 2026 در این باشگاه می‌ماند.
این هافبک در حال حاضر تمرینات پیش فصل را به دستور هانسی فلیک همراه تیم اصلی بارسلونا پشت سر می‌گذارد.
او یکی از بازیکنان جوانی بوده که به دلیل عدم همراهی تیم‌های ملی اسپانیا، تمرینات خود را در ابتدای برنامه‌های پیش فصل بارسلونا به صورت مرتب پیگری کرده است.
مارک برنال که هنوز یک بازیکن جوان است، با عملکردی که فصل گذشته به نمایش گذاشته بود، تایید کرد که شایسته عقد قراردادی جدید است.

پس از سال فوق العاده‌ای که او در بارسا اتلتیک زیر نظر رافائل مارکز سپری کرد، چندین باشگاه از نزدیک شرایط این هافبک را دنبال می‌کردند.
او پیشنهاداتی برای بازی در لالیگا و همچنین در برخی از تیم‌های خارج از اسپانیا داشت، اما آرزوی این بازیکن جوان همیشه این بوده که با بارسلونا ادامه بدهد و شانسی برای بازی در ترکیب تیم اصلی پیدا کند.
او فصل گذشته 31 بازی انجام داد که 27 بازی در ترکیب اصلی بود و دو گل به ثمر رساند. این بازیکن کاتالانی در سال 2014 از جیمناستیک دِمانرسا به بارسلونا منتقل شد و به رده نوجوانان پیوست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره