نماد آخرین خبر

رئال دفاع نمی‌خرد؛ تا وایخو را داریم غم نداریم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال دفاع نمی‌خرد؛ تا وایخو را داریم غم نداریم!

ورزش 3/مادرید به مدافعان فعلی خود اعتماد دارد و مدیران باشگاه برنامه‌ای برای خرید دفاع ندارند.رئال دفاع نمی‌خرد: تا وایخو را داریم غم نداریم!

رئال مادرید قصد ندارد متس هوملس، مدافع آلمانی، را به خدمت بگیرد. منابع باشگاه در صحبت با نشریه آاِس تأیید کرده‌اند که هوملس ۳۵ ساله با معیارهای فرضی باشگاه برای ورود به بازار نقل و انتقالات مطابقت ندارد.

هوملس که آخرین بازی‌اش در فینال لیگ قهرمانان اروپا با بروسیا دورتموند مقابل رئال مادرید در ومبلی بود، به عنوان گزینه‌ای جذاب برای جایگزینی ریکاردو کالفیوری ۲۲ ساله که احتمالاً به آرسنال خواهد پیوست، مطرح شده بود.

پس از این اخبار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به رئال مادرید به عنوان مانعی برای پیوستن هوملس به بولونیا اشاره کرده بود. با این حال، باشگاه مادریدی به این انتقال علاقه‌ای ندارد.

دفاع تیم با حضور ادر میلیتائو و رودیگر به عنوان مدافعان اصلی و شوامنی به عنوان گزینه جایگزین، کامل به نظر می‌رسد. داوید آلابا نیز قرار است در ماه نوامبر به تیم بازگردد و خسوس وایخو پس از بازگشت از دوره قرضی خود در گرانادا به تیم اضافه شده است.

وایخو با انگیزه و تمایل به مبارزه به تیم بازگشته و قصد دارد آخرین سال قرارداد خود را با رئال مادرید به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. باشگاه نیز هیچ مانعی برای او ایجاد نکرده است. با انتقال یورو به منچستر یونایتد و ناچو فرناندز به تیم سعودی القادسیه، وایخو در موقعیت امیدوارکننده‌ای برای قرار گرفتن در ترکیب قرار دارد. رئال مادرید با چهار مدافع میانی و شوامنی به عنوان گزینه جایگزین، آماده است تا با ۷۲ بازی احتمالی در این فصل روبرو شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره