نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

درگیری در لیگ جوانان فوتسال حادثه آفرید

منبع
فارس
بروزرسانی
درگیری در لیگ جوانان  فوتسال حادثه آفرید

فارس/حاشیه و جنجال در ۹ ثانیه پایانی مسابقات لیگ مناطق فوتسال جوانان کشور در بافق یزد یک مصدوم چشمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز سوم مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور امروز در حالی بین دو تیم بافق یزد و مهبد خراسان برگزار شد که دقایق پایانی این دیدار به حواشی و جنجال کشیده شد.

پس از اعتراضات تیم میزبان بافق یزد به داوری،تماشاگران با هجوم به زمین بازی این جو را بیشتر مشنتج کردند و این جنجال و حواشی باعث شد که داور کمی محتاط‌تر عمل کند اما  در ۹ ثانیه پایانی بازی بعضی از تماشاگرا نماها با حرکت غیر اخلاقی و با استفاده الفاظ غیر ورزشی تیم خراسانی را تهدید کردند.

مجددا جو حاکم بر سالن متشنج شد و باعث شد که داور کمی کنترل بازی از دستش خارج شود و پس از سوت داور در دقایق پایانی و اعلام خطا برای تیم مهبد، یکبار دیگر  هواداران تیم بافق یزد با هجوم به داخل زمین حمله ور شده و بسوی بازیکنان مهبد خراسان هجوم بردند که در این بین یکی از بازیکنان تیم مهبد بشدت از ناحیه چشم مصدوم و راهی بیمارستان می شود.

 جالب اینکه برای این بازی فقط یک مامور نیروی انتظامی در صحنه حضور داشته و عدم کنترل تماشاگران و همچنین عدم استاندارد، نبود تهویه،سالن ورزشی و نبود رختکن برای تیم ها که این موضوع باعث شد که هر دو تیم در بین تماشاگران اقدام به تعویض لباس خود کنند که مورد اعتراض تیم مهمان قرار می گیرد که متاسفانه نماینده سازمان لیگ به این موضوعات توجهی نمی کند و اصرار به بازی دارد.

سوالی که مطرح است چرا سازمان لیگ فوتسال که متولی این کار است اجاره داده که این مسابقه در چنین شرایط و سالنی برگزار شود؟ ظاهرا برگزاری مسابقات پایه برای این سازمان از سلامتی بازبکنان جوان مهمتر است.

با توجه به پیگیری انجام شده و به گفته پزشک معالج خونریزی داخلی چشم بوده و با توجه به عدم امکانات پزشکی در شهرستان بافق این بازیکن باید هر چه سریعتر به مراکز استان یزد یا خراسان اعزام شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره