نماد آخرین خبر

حال و هوای تمرین سپاهان عوض شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حال و هوای تمرین سپاهان عوض شد

ورزش 3/اضافه شدن بازیکنان خریداری شده در پنجره تابستانی حالا مورایس و شاگردانش با آرامش خاطر بیشتری آماده دیدارهای سرنوشت ساز پیش رو می‌شوند.حال و هوای تمرین سپاهان عوض شد(عکس) 

به گزارش ورزش‌ سه، فصل گذشته رقابت‌های فوتبال در ایران اگرچه با قهرمانی سپاهان در جام حذفی تمام شد اما با توجه به اینکه مورایس و چند بازیکن کلیدی تیم عزم رفتن کرده بودند و سپاهان نیز در کمترین زمان ممکن باید آماده دیدار پلی آف برابر الشباب و سپس الغرافه می‌شد، نگرانی‌های زیادی پیرامون نماینده ایران در آسیا وجود داشت.

با این حال طی یکی دو هفته اخیر با خرید ۷ بازیکن و حفظ نفراتی همچون محمد کریمی شرایط در اردوی طلایی پوشان فوتبال ایران قابل قبول پیش می‌رود و این امیدواری وجود دارد که مورایس بتواند با اتکا به بازیکنان قدیمی و جدید تیم منسجمی را مهیای دیدار برابر نماینده امارات در تاریخ ۱۶ مرداد ماه در ورزشگاه نقش جهان کند. 

البته کادر فنی سپاهان و مدیران این تیم همچنان به دنبال جذب یک مهاجم و همینطور یک هافبک هم هستند که خارجی خواهند بود و انتظار برای اضافه شدن وحدت حنانوف به اردوی تیم هم وجود دارد.

در این شرایط می‌توان گفت اوضاع سپاهان نسبت به گذشته و روزهایی که مورایس در پرتغال حضور داشت و وضعیت بازگشتش نامشخص بود کاملاً عوض شده و این تغییر روحیه را می‌توان در چهره بازیکنان این تیم نیز در کمپ ترکیه به وضوح مشاهده کرد.

سپاهان از پنجشنبه هفته گذشته در کمپ ارزروم ترکیه حضور دارد و سه‌شنبه دومین بازی تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. آنها چند بازی دیگر هم برای رسیدن به آمادگی بیشتر پیش از بازگشت به ایران برگزار خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره