نماد آخرین خبر

ستاره بایرن: افتخار می‌کنم که لورکوزن من را می‌خواست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره بایرن: افتخار می‌کنم که لورکوزن من را می‌خواست!

ورزش 3/استانیسیچ، ستاره بایرن مونیخ، به اخبار علاقه بایر لورکوزن برای دائمی کردن قراردادش واکنش نشان داد.ستاره بایرن: افتخار می‌کنم که لورکوزن من را می‌خواست!

استانیسیچ در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در لباس بایر لورکوزن عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست قهرمانی بوندسلیگا را با این تیم تحت هدایت ژابی آلونسو به دست بیاورد.

او به صورت قرضی از بایرن مونیخ در لورکوزن بازی می‌کرد و در نهایت پس از پایان فصل، باواریایی‌ها همه پیشنهادات، از جمله درخواست لورکوزن برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن را رد کردند و او را به تیم برگرداندند. حالا او پس از دیدار دوستانه امروز بایرن مونیخ، در گفت‌وگو با کیکر، در مورد این مسائل صحبت کرده است.

او درباره اخبار مربوط به علاقه لورکوزن به جذب او قبل از بازگشت به بایرن مونیخ گفت: «تمام این شایعات به من مربوط نمی‌شود. من کار خودم را انجام داده‌ام. هر دو باشگاه من را می‌خواستند که این برای من بسیار خوب است و به آن افتخار می‌کنم. حالا من قراردادم را با بایرن تمدید کرده‌ام و به همین دلیل اینجا می‌مانم.»

او افزود: «از تمدید قراردادم با بایرن بسیار خوشحالم. همیشه طرفدار این باشگاه بوده‌ام و این برای من یک رویا از دوران کودکی است که به حقیقت پیوسته است. من از لورکوزن نیز تشکر می‌کنم و می‌گویم که در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. هدف من این است که همه تلاش خود را برای بایرن انجام دهم و تا حد ممکن جام‌های بیشتری کسب کنم.»

استانیسیچ همچنین درباره آینده‌اش گفت: «من همیشه به دنبال بهبود و پیشرفت هستم. می‌خواهم در هر بازی بهترین عملکردم را نشان دهم و به تیم کمک کنم تا به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره