نماد آخرین خبر

آنچلوتی: خداحافظی با این بازیکن برایم سخت است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی: خداحافظی با این بازیکن برایم سخت است

ورزش 3/آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، احساساتش را از جدایی ناچو فرناندز ابراز کرد.آنچلوتی: خداحافظی با این بازیکن برایم سخت است

ناچو فرناندز، کاپیتان سابق رئال مادرید، روز چهارشنبه در مراسمی از باشگاه خداحافظی کرد. این مدافع باتجربه تصمیم گرفت پس از سال‌ها حضور در این باشگاه، پیشنهاد تمدید را رد کند و به عربستان سعودی برود تا به تیم القادسیه بپیوندد. او قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرده است.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مراسم خداحافظی ناچو گفت: ما به داشتن تو در این ۲۳ سال افتخار می‌کنیم. تو از ۱۰ سالگی به اینجا آمدی و در تمام تیم‌های ما بازی کردی. می‌خواهم بدانی که ما به تو به عنوان یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیکنان رئال مادرید افتخار می‌کنیم. از تو تشکر می‌کنیم که تمام وجودت را برای این باشگاه گذاشتی.»

کارلو آنچلوتی نیز در صحبت‌هایش از ناچو تمجید کرد و خداحافظی با او را یک اتفاق غم‌انگیز دانست. او گفت: «داشتن بازیکنی با این ویژگی‌ها برای یک مربی یک شانس و برتری بزرگ است. جدی، حرفه‌ای و وفادار به پیراهن. این ناچو فرناندز است. او بازیکنی بود که همیشه و هر روز به تیم و من کمک می‌کرد. خداحافظی آسان نیست، او تصمیم گرفته برود و ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم. ناچو همیشه در قلب اعضا و هواداران رئال مادرید باقی خواهد ماند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره