نماد آخرین خبر

مورینیو دست از سر تیم پپ برنمی‌دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مورینیو دست از سر تیم پپ برنمی‌دارد

ورزش 3/مورینیو، سرمربی پرتغالی فنرباغچه، در تلاش است تا برای دومین بار در دوران مربیگری خود، یکی از بازیکنان پپ گواردیولا را به خدمت بگیرد.مورینیو دست از سر تیم پپ برنمی‌دارد

تاکنون تنها یک مورد از انتقال بازیکن از گواردیولا به مورینیو ثبت شده است: انتقال ساموئل اتوئو از بارسلونا به اینترمیلان در سال 2009. در آن تابستان، بارسلونا نیز در یک معامله تبادلی، مکسول و زلاتان ابراهیموویچ را از اینتر به خدمت گرفت. اتوئو در ادامه توانست دومین سه گانه پیاپی خود را کسب کند.

اکنون مورینیو که در تابستان امسال هدایت فنرباغچه را برعهده گرفته است، به دنبال تقویت تیمش است. پس از جذب بازیکنانی همچون آلن سنت ماکسیمین، چالار سویونجو و یوسف النصیری، این مربی باتجربه قصد دارد تا متئو کواچیچ، هافبک کروات منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

ماریو برانکو، مدیر ورزشی فنرباغچه، قرار است این هفته به انگلیس سفر کند تا مذاکرات لازم را با کواچیچ و مسئولان منچسترسیتی انجام دهد. کواچیچ در تابستان گذشته از چلسی به سیتی پیوست و در فصل گذشته به قهرمانی این تیم در لیگ برتر کمک کرد. او 46 بازی برای سیتی انجام داد و سه گل به ثمر رساند. این هافبک کروات پس از حضور در یورو 2024، به همراه دیگر هموطنش یوشکو گواردیول، قرار است در اردوی پیش فصل منچسترسیتی در آمریکا شرکت کند.

دیدار بعدی سیتی در این تورنمنت، روز شنبه 27 جولای مقابل میلان در ورزشگاه یانکی خواهد بود. در صورت نهایی شدن انتقال کواچیچ به فنرباغچه، این دومین باری خواهد بود که مورینیو موفق می‌شود یکی از شاگردان سابق گواردیولا را به خدمت بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره