نماد آخرین خبر

واکنش تند فدراسیون آرژانتین؛ به فیفا شکایت کردیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش تند فدراسیون آرژانتین؛ به فیفا شکایت کردیم

ورزش 3/تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، در بیانیه‌ای تند، به اتفاقات عجیب دیدار آرژانتین و مراکش در چارچوب المپیک ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.واکنش تند فدراسیون آرژانتین: به فیفا شکایت کردیم

در بازی افتتاحیه فوتبال مردان المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم ملی آرژانتین با نتیجه ۲-۱ به مراکش باخت. این بازی با جنجال‌های زیادی همراه بود. در دقایق پایانی، کریستین مدینا از آرژانتین گلی به ثمر رساند و به نظر می‌رسید بازی را مساوی کرده است. در حالی‌که دو تیم پس از هجوم هواداران مراکش به زمین در اعتراض به گل آرژانتین، راهی رختکن شدند و تصور می‌شد بازی به پایان رسیده، اما ناگهان اعلام شد این دیدار همچنان ادامه دارد و بازیکنان پس از وقفه‌ای نزدیک به ۲ ساعت، وارد زمین شدند و در همان ابتدا گل دوم آرژانتین پس از بازبینی توسط داور، مردود اعلام شد و شاگردان خاویر ماسکرانو با نتیجه ۲-۱ مغلوب شدند.

این تصمیمات عجیب و حواشی بازی، واکنش‌های زیادی در پی داشته است و حالا نوبت به کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، رسیده است.

او پس از این جنجال بیانیه‌ای صادر کرد و گفت:«آنچه امروز برای ما آرژانتینی‌ها رخ داد، واقعاً تأسف‌بار بود. انتظار تقریباً دو ساعته در رختکن پس از هجوم تماشاگران مراکشی به زمین و خشونتی که به بازیکنان آرژانتین وارد شد غیرقابل تحمل است.

بازیکنان ما مجبور شدند دوباره به زمین برگردند و بازی را ادامه دهند، واقعاً بی‌معنی و برخلاف قوانین مسابقات است. علاوه بر این، نظر کاپیتان‌های هر دو تیم که معتقد بودند بازی نباید ادامه یابد، نیز نادیده گرفته شد. از طرف فدراسیون فوتبال آرژانتین، ما شکایت خود را به کمیسیون انضباطی فیفا ارائه داده‌ایم تا اقدامات قانونی لازم انجام شود و محرومیت‌های مناسب اعمال گردد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید