نماد آخرین خبر

برد پنج گله استقلال در اولین بازی تدارکاتی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برد پنج گله استقلال در اولین بازی تدارکاتی

ورزش 3/نخستین بازی دوستانه استقلال در اردوی پیش فصل، عصر امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد که طی آن، شاگردان نکونام موفق شدند که با نتیجه پر گل پنج بر صفر، از سد تیم صالحین عبور کرده و اولین دیدار تدارکاتی خود را مقتدرانه پشت سر بگذارند.
صالحین که در لیگ دسته سوم حضور دارد، چند روز پیش و در هفته پایانی این پیکارها، با وجود پیروزی برابر خیبر نوین خرم آباد، نتوانست راهی دیدار پلی آف صعود به لیگ دسته دوم شود و امروز با هدایت سروش افنانی، به مصاف استقلال رفت.
استقلال بازی را با ترکیب زیر آغاز کرد:
سیدحسین حسینی ـ آرمین سهرابیان ـ ایمان سلیمی ـ رامین رضاییان ـ میلاد زکی‌پور ـ روزبه چشمی ـ آرش رضاوند ـ جلال الدین ماشاریپوف ـ علیرضا کوشکی ـ محمدحسین اسلامی ـ گوستاوو بلانکو

آبی‌پوشان در نیمه نخست این دیدار، با تک گل جلال‌الدین ماشاریپوف به پیروزی دست پیدا کردند و در نیمه دوم نیز شاگردان نکونام موفق شدند که چهار مرتبه دیگر دروازه صالحین را باز کرده و در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند.

آرمین سهرابیان، مدافعی که به تازگی قراردادش را تمدید کرده به همراه آرش رضاوند که هنوز خبر رسمی تمدید قرارداد او از سوی رسانه باشگاه اعلام نشده، هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند.
گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال که در فصل قبل گل‌های حساسی را برای تیم به ثمر رساند و یک فصل دیگر نیز با آبی پوشان قرارداد دارد، توانست 2 مرتبه گلزنی کند.
طبق برنامه اعلام شده، قرار است اعضای تیم استقلال برای برپایی اردوی 10 روزه، فردا عازم ترکیه شود که باید دید زمان سفر آبی‌پوشان به تعویق خواهد افتاد یا خیر.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره